י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
רשימת הדרישות נחשפת

עכשיו זה רשמי: 'דגל' וש"ס באלעד פתחו במו"מ עם ישראל פרוש

חודשים אחרי סיום מערכת הבחירות הסוערת, ולאחר נתק ממושך בין הצדדים, סיעות ש"ס ו'דגל התורה' באלעד יפתחו במשא ומתן כגוש אחד עם ראש העיר הנבחר ישראל פרוש ומציגים רשימת דרישות | 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים והפגישה הלילית הנדירה במעונו של הגר"י סילמן

עכשיו זה רשמי: 'דגל' וש"ס באלעד פתחו במו"מ עם ישראל פרוש
ישראל פרוש צילום: אהרן קרון, פלאש 90

לאחר נתק ממושך, סיעות דגל התורה וש"ס צפויים לפתוח באופן רשמי בשיחות המו"מ עם ראש העיר אלעד ישראל פרוש באופן משותף, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ההחלטה הגיעה לאחר תקופה ממושכת של אי וודאות בציר דגל התורה וש"ס, כאשר כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בדגל ביקשו לפתוח במו"מ עם ראש העיר פרוש בנפרד מהסיעה הספרדית, אלא שבש"ס מיהרו להזכיר להם על קיום ההסכם עליו התחייבו שלא להיכנס לבד לקואליציה העירונית.

הצדדים צפויים לפתוח בשיחות כבר בימים הקרובים עם ראש העיר הנבחר ישראל פרוש, כאשר אמש הוחלט במפגש נדיר שהתקיים בביתו של הדיין הגר"י סילמן על ההליכה המשותפת למשא ומתן.

בפגישה הלילית השתתפו חה"כ אורי מקלב מטעם דגל התורה, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יענקי קנייבסקי - נכדו של מרן שר התורה וכן רבני וועדת הרבנים שהוקמה, הגר"י סילמן והגר"י פרידמן.

בראש הדרישות של הגוש החרדי שנוצר עומדת וועדת התכנון הנחשקת. 'בחדרי חרדים' חשף כי בדגל התורה וויתרו על התפקיד לטובת ש"ס בשעה שמספר תוכניות דיור גדולות עומדות על הפרק ובראשן הסכם הגג שנחתם בתקופה האחרונה.

ישראל פרוש אגודת ישראל דגל התורה משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד