ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
טרור יהודי?

שלושה נעצרו בחשד למעורבות באירוע ביטחוני

במסגרת חקירה של השב"כ ומפלג פשיעה לאומנית, הוטל נעצרו שלושה חשודים במעורבות אירוע שפרטיו אסורים בפרסום, אך עצם מעצרם מוגדר כהתפתחות בפרשה העלומה | עורך דינו של אחד מהם - קטין, איתמר בן גביר, טוען כי "פוגעים בו, מרעיבים אותו, מאיימים עליו ועושים מניפולציות קשות במטרה לחלץ הודאה"

שלושה נעצרו בחשד למעורבות באירוע ביטחוני
pixabay

במערכת הביטחון מתנהלת מזה תקופה, חקירה על אירוע שהתרחש בשומרון. במסגרת החקירה, נעצרו שלושה חשודים במעורבות באירוע, מה שמוגדר כהתפתחות בפרשה.

על פרטי החקירה שמתנהלת בחטיבה היהודית בשב"כ ובמפלג פשיעה לאומנית במשטרת מחוז ש"י, הוטל צו איסור פרסום, כך שלא ניתן להרחיב בפרטים.

עו"ד איתמר בן גביר, שמייצג את אחד החשודים בפרשה, אמר כי "בצעד חריג, לקטין הוצא צו האוסר עליו לפגוש בעורך דינו והוא הועבר לחקירה. רק בשבוע האחרון נחשפו בתכנית 'עובדה' הקלטות איומות ומזעזעות ובהן מדובבים שוטרים מתעללים בנער קטין, פוגעים בו, מרעיבים אותו, מאיימים עליו ועושים מניפולציות קשות במטרה לחלץ הודאה. הניסיון מוכיח שהמחלקה היהודית בשב"כ חוקרת נערי גבעות בצורה אגרסיבית ובעייתית מה שלא מאפשר לחקור ולבדוק את האמת אלא לכל היותר להוציא הודאות שווא".

לדבריו, "צו איסור מפגש עם עורך דין שהוצא למרשי נועד בדיוק לאותה המטרה של הגברת הלחץ וההתעללות ויש חשש ממשי לגורלו של הנער שנעצר" אמר בן גביר.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שמייצג את אחד החשודים אמר כי "נראה שבשב"כ ובפרקליטות לא מפנימים את המסקנות מהחקירות הביטחוניות האחרונות ומהביקורת שמופנת כלפיהם, ומנסים רק בדרכים אלימות ובלתי קבילות לחלץ הודאות מנערים צעירים. גם הפעם נעצר קטין, צעיר, כאשר נמנע ממנו מפגש עם עו"ד באופן חריג. בזמן הקרוב נפנה בדחיפות לבימ"ש בכדי לבקש שיאפשרו לראות את הנער ולעקוב אחר מצבו".

שב"כ משטרת ישראל טרור יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד