י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתי ואיפה?

התכנית מתקדמת: תחנת משטרה נוספת בבני ברק

במשטרה כבר החליטו כי מפקד משטרת יפו יעבור לפקד על תחנת המשטרה בעיר בני ברק. מתי ואיפה? טרם סוכם סופית

התכנית מתקדמת: תחנת משטרה נוספת בבני ברק
תחנת משטרה צילום: דוברות המשטרה

מזה תקופה ארוכה מתכננים הקמת תחנת משטרה בבני ברק, בנוסף לנקודות הקיימות. ל'בחדרי חרדים' נודע כי למרות שטרם הוחלט מתי תוקם התחנה, כבר הוחלט באופן עקרוני כי מי שיפקד על התחנה הוא סגן ניצב יאיר וייצנברג.

בימים אלה, משטרת מרחב דן ממוקמת באופן זמני ברחוב הקישון בבני ברק, מאחר והמשכן הקבוע ברחוב ז'בוטינסקי 122 ברמת גן, נסגר לצורך שיפוצים. על פי התכנית, השיפוצים יימשכו במשך כשלוש שנים, עד אז פעילות התחנה נערכת ברחוב הקישון 10 בבני ברק.

בעיר קיימת נקודת שיטור ברחוב ירושלים ונקודת משטרה נוספת ברחוב אבוחצירא, אולם בנקודות אלה לא ניתן להגיש תלונות, והם משמשים בעיקר עבור שוטרים והפקחים. בנקודת המשטרה המתוכננת, יינתנו שירותים מלאים.

כבר לפני שנה וחצי בסיון תשע"ז דיווחו כאן ב'בחדרי חרדים' על הכוונה לפתוח תחנת משטרה בבני ברק. בהמשך לכך, במהלך פגישה של ראשי רשויות חרדיות עם מפכ"ל המשטרה (בדימוס) רנ"צ רוני אלשיך והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן, ראש עיריית בני ברק זייברט ביקש לזרז את פתיחת תחנת המשטרה בעיר.

בשלב זה מסתמן, כך מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', כי תחנת המשטרה תוקם במתחם ז'בוטינסקי ברמת גן, גם יוקצה שטח מיוחד לתחנת משטרה מיוחדת לעיר בני ברק, בפיקודו של סגן ניצב יאיר וייצנברג, המשמש כיום כמפקד תחנת יפו. עם זאת, ייתכן כי מיקום התחנה ישתנה. בנוסף, ישנה הצבעה כי עם חזרת המרחב לרחוב ז'בוטינסקי, תחנת בני ברק תוקם ברחוב הקישון בעיר.

במשטרת מרחב דן סירבו בשלב זה להתייחס לתכנית האמורה.

תחנת משטרה חנוך זייברט משטרת מרחב דן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד