י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי הכישלון

מזכיר המועצת הודה: החסידים לא הצביעו

ראשי 'אגודת ישראל' התכנסו הערב לדיון מיוחד בתום הקרב המוניציפלי ולקראת הגשת הרשימות לכנסת העשרים ואחת • מזכיר מועצת גדולי התורה החסידית קבל על האדישות ביום הבחירות לרשויות המקומיות

מזכיר המועצת הודה: החסידים לא הצביעו
כינוס אגודת ישראל צילום: באדיבות המצלם

לאחר ההפסד הצורב בבחירות לרשויות המקומיות, אגודת ישראל מתכנסת לדיון מיוחד של הנהלת המפלגה וקוראת לערוך 'בדק בית' בתוך המפלגה, כאשר מזכיר המועצת מתוודה כי הציבור החסידי לא יצא להצביע ביום הבחירות.

לדברי מזכיר מועצת גדולי התורה החסידית, "לא סוד שחלק גדול מהחסידים לא הגיע להצביע ברשויות. אומרים שהופכים להיות קנאים יותר ואינני יודע אם זה נכון. אבל צריך לברר זאת. האם יש חסידים שהופכים לקנאים שלא באים יותר או שזה נקודתי וחד פעמי".

ולצר הוסיף כי, "אלה שלא באים להצביע מנותקים מכל הגזרות הקיימות על גיוס ותקציבים. בבית שמש גם צעקנו על זה. העובדה שאבוטבול לא נבחר, זה אומר דרשני. ההישגים של אגודה עצומים, אך לא רואים שיש הרמוניה מספיקה".

מנגד, סגן השר יעקב ליצמן קרא להניח את מערכת הבחירות מאחור, כשלדבריו "שמנו את הבחירות המקומיות מאחורינו. מתקדמים לעבר הבחירות הארציות ונצליח בס״ד".

לדברי ליצמן, "נלך יחד עם דגל בבחירות הקרובות. לפני שנשב עם דגל על כל הפרטים, נצטרך לשבת בתוכנו כדי לקבוע מה היה ומי יהיה".

מועצת אגודת ישראל בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד