י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מכה למפלגת יחד?

מנהיג הציונות הדתית רומז: ישי לא פרטנר

החלום של ישי נגוז: הרב דרוקמן רומז הערב כי אין מקום לאלי ישי במפלגתו "הציונית" • בכך סותם הרב את הגולל על הקמת גוש מאוחד בין ישי לבית היהודי

מנהיג הציונות הדתית רומז: ישי לא פרטנר
לא שותף. הרב דרוקמן צילום: הדס פרוש ויונתן זינדל, פלאש 90

מנהיגה הרוחני של הציונות הדתית ושל מפלגת הבית היהודי, הרב חיים דרוקמן, מרמז על התנגדותו בעניין צירופו של אלי ישי לסיעת הבית היהודי המאוחדת, לאחר שהשרים שקד ובנט נטשו את המפלגה.

בראיון שהעניק הערב (ראשון) התייחס הרב דרוקמן לאפשרות המדוברת ולפיה אלי ישי יחבור לסיעת הבית היהודי המאוחדת ואמר כי ״צריך להזמין ציונים דתיים, ולא מי שאיננו ציוני דתי״, בכך רמז שאין מקומו של אלי ישי החרדי במפלגה שכזו.

הדברים מגיעים לאחר שבשעות האחרונות עולה שמו של אלי ישי כמי שעשוי לחבור לסיעת הבית היהודי, לאחר שלטענת מקורביו כשלו הניסיונות להקמת מפלגה עצמאית בראשותו.

ובתוך כך, בישיבת סיעת הבית היהודי שנערכה הערב הוסכם כי יש צורך לפעול בהקדם ליצירת רשימה מגוונת ורחבה של נשים וגברים, צעירים וותיקים שתייצג את כלל הציונות הדתית לקראת הבחירות לכנסת ה-21.

לצורך כך, תתכנס מחר סיעת הבית היהודי יחד עם הוועדה המיוחדת שהוקמה בתיאום עם הסיעה וזאת על מנת לגבש לוחות זמנים למציאת שיטה מוסכמת לבחירת יו׳׳ר המפלגה והמועמדים לכנסת. ההחלטה תובא לאישור מרכז המפלגה בימים הקרובים.

הרב דרוקמן אלי ישי הציונות הדתית נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד