י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

החלה ההרשמה לחבילות פסח במלון 'קינג דייויד' - פראג

הארוחות גורמה, הכשרות מהודרת, בית הכנסת מפואר והתכנית האמנותית תעשה לכם שמחת חג אמיתית • כל הפרטים על חבילות האירוח של מלון קינג דייויד פראג לפסח ה'תשע"ט שההרשמה אליהן נפתחה השבוע

החלה ההרשמה לחבילות פסח במלון 'קינג דייויד' - פראג
בית המלון בפראג צילום: יח"צ

עם המבט לפסח: במלון 'קינג דייויד' – פראג החלה ההיערכות הראשונית לקראת חג הפסח ה'תשע"ט, זאת לצד פעילות החורף של המלון שנמצאת בתקופה זו בשיאה.

במלון מספרים על ביקוש שיא לחבילות הנופש האטרקטיביות לימי החורף,  ביקושים שנובעים הן  מהצורך של אנשים רבים "לשבור שגרה" בחורף של שנה מעוברת והן מהרצון "לתת קפיצה קטנה" לאירופה כדי לחוש חורף אמיתי מה הוא. בהנהלת המלון אומרים כי היקף ההזמנות השנה לחופשת חורף במלון הוא חסר תקדים בהיקפו, וכי הם נערכים להעניק לנופשים את החוויה המהנה והעשירה ביותר שתהפוך את הנופש שלהם לבלתי נשכח.

כאמור, לצד פעילות החורף, במלון כבר החלה ההיערכות לחג הפסח, שבו מציע המלון חבילות נופש אטרקטיביות בנות עשרה ימים, הכוללות טיסות, ההעברות, טיולים וכמובן – שהות במלון על בסיס פנסיון מלא.

כמו בכל שנה, גם בפסח הבעל"ט ייהנו אורחי המלון מארוחות גורמה למהדרין מן המהדרין, ללא חשש שרויה וקטניות. בנוסף עומד לרשות האורחים מקווה מהודר, בית כנסת עם 3 תפילות ביום אירועי חג מהנים, הופעות ועוד. 

גולת הכותרת היא, כמובן, ליל הסדר המפואר והמהודר, אותו יוביל החזן מאיר אייזנבך הי"ו – נו"נ למהר"ל מפראג.

יצוין כי במסגרת התוכניה שמארגן המלון לנופשים, יתקיימו גם טיולים לעיר דרזדן שבגרמניה ולעיירת המרפא קרלובי וארי שבצ'כיה.

בהנהלת המלון ממליצים לציבור להקדים ככל הניתן את הזמנת הנופש לפסח, זאת לאור הניסיון מהשנים הקודמות שמלמד כי חבילות אלו אוזלות הרבה לפני החג עצמו.

כידוע, מלון 'קינג דייויד' בפראג קנה לעצמו בשנים האחרונות מקום של כבוד ברשימת יעדי הנופש הנחשקים של הציבור החרדי מעבר לים. עצם קיומו של מלון הנמצא תחת השגחה מהודרת ומתנהל ע"פ כל גדרי ההלכה באחת הערים המתויירות בעולם – אינו דבר מובן מאליו עבור ציבור שומרי התורה.

בנוסף, במלון מתקיימים גם 3 מנייני תפילה בכל יום, זאת לצד קיומו של מקוה טהרה לגברים ולנשים ע"פ כל דקדוקי ההלכה.

פראג עצמה נחשבת לאחת הערים המתויירות בעולם, עם ארכיטקטורה עוצרת נשימה, אתרים היסטורים נדירים וארומה אירופית קלאסית שמשאירה טעם של עוד.

בית המלון שוכן במרכזה של העיר, בקרבת מקום לאתרי התיירות הפופולריים, כמו הרובע היהודי, בית הכנסת אלטנוישול וקברו של המהר"ל.

המלון עצמו מתהדר בכשרות מהודרת של הרה"ג ר' אליהו רוטנברג שליט"א מירושלים. אשר ידיו רב לו במתן כשרות על פי כל הכללים וההידורים. הבשר שנשחט עבור בית המלון בגרמניה הוא 'חלק-בית יוסף' וכך הוא מותאם לכלל העדות והחוגים. כמו כן בשאר המאכלים קיימת הקפדה על כשרות שתהיה מקובלת על כלל הדעות המחמירות. כמו בכל ימות השנה, גם בפסח יעמוד המטבח של המלון בסטנדרט ההלכתי הגבוה ביותר,

והנופשים יוכלו להנות מארוחות עשירות ומנות גורמה ללא חשש קטניות או שרויה.

לאתר המלון הקליקו כאן

פראג מלון נופש פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד