י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

רבני 'דגל' באלעד מאשימים: ישראל פרוש מעכב את המשא ומתן 

הזירה באלעד מתחממת • בעוד דגל התורה וש"ס הודיעו בסוף השבוע על כוונתם להתחיל בשיחות מו"מ עם ראש העיר אלעד ישראל פרוש, ולקראת דיוני התקציב הערב, וועדת הרבנים בעיר מורה לחברי המועצה של דגל' להתנגד לכל הצבעה שיעלה | המכתב בפרסום ראשון

 רבני 'דגל' באלעד מאשימים: ישראל פרוש מעכב את המשא ומתן 
ישראל פרוש צילום: Aharon Krohn/Flash90

במכתב ששיגרו חברי וועדת הרבנים של דגל התורה הגר"י פרידמן והגר"י סילמן מאשימים הרבנים את ראש העיר בכך שהוא מעכב את שיחות המו"מ בינו לבין סיעת דגל התורה.

במכתב כותבים הרבנים כי, "בנסיבות הקיימות, היות וראש העיר מעכב את המו"מ בנוגע לשותפות דגל התורה בניהול העיר אלעד, אשר על כן הוחלט לפי שעה שלא לשתף בהצבעות הן במליאה והן בוועדות".

"אשר על כן עליכם להופיע במליאה ובוועדות ולהתנגד לכל בקשה שתועלה על ידי ראש העיר או שלוחיו", קובעים הרבנים שמוסיפים כי, "כל הסכמה על נושא שיש לתמוך בו - טעונה הסכמה בכתב של וועדת הרבנים של דגל התורה באלעד או הסכמה של חה"כ אורי מקלב בשם וועדת הרבנים".

כזכור, בישיבה שהתקיימה בסוף השבוע בביתו של הדיין הגר"י סילמן בבני ברק ובהשתתפות יו"ר ש"ס השר דרעי, חה"כ אורי מקלב ואב"ד חניכי הישיבות הגר"י פרידמן - סיכמו הצדדים לפתוח במו"מ משותף של דגל התורה וש"ס עם ראש העיר.

'בחדרי חרדים' דיווח כי ראש העיר ישראל פרוש שיגר שליח מיוחד לביתו של הגר"י סילמן קודם השבת, דרכו הוא העביר את המסר, על פיו, הוא מסרב להתעסק במו"מ ומבקש לקיים את השיחות מול רבני אגו"י באלעד.

אלעד ישראל פרוש דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד