י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שינויים בש"ס הארצית

ח"כ וקנין פורש מהכנסת וימונה לשר זמני

ח"כ וקנין מש"ס הודיע היום ליו"ר המפלגה דרעי כי הוא מסיים את כהונתו בתנועה • וקנין ימונה לתפקיד השר לשירותי דת עד לבחירות; המינוי קיבל את אישור מועצת חכמי התורה

ח"כ וקנין פורש מהכנסת וימונה לשר זמני
יצחק וקנין צילום: פלאש 90

ח"כ יצחק וקנין הגיע היום לפגישה מיוחדת עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, במהלכה שב והביע בפני השר דרעי את רצונו לסיים את כהונתו כח"כ בתנועה.

וקנין ציין בדבריו, כי הוא נותר חייל נאמן של תנועת ש"ס ומוכן לסייע בכל תפקיד שיוטל עליו מחוץ לכנסת.

השר דרעי הודה לח"כ וקנין על פעילותו הענפה לאורך השנים, ושאל האם יסכים ששמו יוצע בפני מועצת חכמי התורה לשמש כשר לשירותי דת עד לבחירות הקרובות.

ח"כ וקנין הביע את הסכמתו, והשר דרעי ערך הערב סבב טלפוני עם נשיא המועצת מרן ראש הישיבה שליט"א וחברי מועצת חכמי התורה, אשר אישרו את מינויו של ח"כ וקנין לתפקיד שר הדתות עד לבחירות. משכך, יובא מינויו מחר לאישור הממשלה והכנסת.

יו"ר ש"ס השר דרעי אמר: "ח"כ יצחק וקנין הוא מהדמויות הוותיקות והחרוצות בתנועת ש"ס ופועל בה כבר 22 שנה. את כל תפקידיו עשה בנאמנות ובמסירות תוך קידוש שם שמים, ואין ספק כי גם את תפקידו כשר לשירותי דת יעשה בצורה הטובה ביותר".

כפי שדווח ב'בחדרי', השר אריה דרעי התמנה לממלא מקום שר הדתות לאחר שהשר דוד אזולאי הלך לעולמו לפני כחודשיים לאחר מחלה קשה.

דרעי שימש במינוי זמני שיפקע בעוד כ-14 יום, כאשר המינוי של וקנין יהיה תקף עד להרכבת הממשלה הבאה שתוקם לאחר הבחירות לכנסת ה- 21.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ח״כ יצחק וקנין שוחח כעת עם הראשון לציון הגר״י יוסף וקיבל את ברכתו לקראת כניסתו לתפקיד השר לשירותי דת מחר, הרב הראשי איחל לו שימשיך פעילותו הברוכה כפי שפעל משך 22 שנותיו בכנסת.

יצחק וקנין אריה דרעי ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד