י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בשל אמונתו

חרם: הסנטור החרדי הודח מהוועדות והכינוסים

הסנאטור החרדי שמחה פלדר הודח מוועדות וכינוסי הדמוקרטים, לאחר שמאסו בתחבולותיו להפיל חוקים שונים שהעבירו בעודו מתנגד להם בשל תפיסת עולמו ואמונתו החרדי 

חרם: הסנטור החרדי הודח מהוועדות והכינוסים
הסנאטור החרדי שמחה פלדר צילום: Yeshiva world news

הדמוקרטים מתכננים להשתלט על הסנאט במדינת ניו יורק, לאחר שניצחו בבחירות אמצע השנה לפני חודשיים, הדמוקרטים החליטו שהסנטור החרדי שמחה פלדר, לא ייכנס יותר לכנסים ולועידות שלהם.

המשמעות של ההחרמה היא, שהסנטור החרדי פלדר, לא יהיה חלק מהועידות שיכתיבו את סדר היום. מייק מרפי דובר המפלגה לסנאט אמר, "אנחנו נפעל עם כל הסנאטורים, כולל הסנטור פלדר, לקדם חקיקות וחוקים שיסייעו לשגשוג מדינת ניו יורק, אבל פלדר לא יהיה בוועידה, בה יתקבלו החלטות על סדר היום", כך דווח ב'דיילי ניוז'.

ללא פלדר, הסנאט במדינת ניו יורק עדיין יהיו הרוב, 39 מתוך 63 מושבים, הרבה מעל 32 קולות הדרושים כדי להעביר חקיקות וחוקים.

הכעס של הדמוקרטים על פלדר נמשך מזה זמן רב, מאחר והסנטור החרדי מצביע באופן קבוע נגד חוקים שנוגדים את ערכי היהדות, ומנוגדים לשלמות המשפחה המסורתית, נישואין שנוגדים את ערכי היהדות ועוד שלל חוקים שאדם חרדי לא יכול לתמוך בהם. בנוסף פלדר הצביע על חוקים שהציעו הרפובליקנים, מאחר והם התאימו להשקפת עולמו, מה שהעלה את חמתם של מנהיגי הדמוקרטים.

מנגד, אחד מאנשי הדמוקרטים אמר ל'דיילי ניוז', כי הוא מקווה שהדברים יסתדרו איכשהו ופלדר ישוב להשתתף בכנסים ובוועידות הדמוקרטים, לדבריו מאחר ו"אתה אף פעם לא יודע אם תצטרך עוד אצבע בהצבעות שונות".

שמחה פלדר סנאטור דמוקרטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד