י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
24 שעות אחרי הטרגדיה

שערוריה! הפרקליטות מתעקשת לנתח הפעוט

לאחר למעלה מ-24 שעות מאז פטירת הפעוט שמעון חיים בן תשעה חודשים, הפרקליטות דורשת לבצע נתיחה שלאחר המוות, על מנת לשלול חשד לרשלנות מצד המטפלת | ארגון זק"א מעורב ופועל לסכל את הניתוח

חדר ניתוח. אילוסטרציה. צילום: pixabay
חדר ניתוח. אילוסטרציה. צילום: pixabay

בשעה הקרובה, למעלה מ-24 שעות לאחר שנפטר הפעוט שמעון חיים ז"ל בפעוטון במודיעין עילית, הפרקליטות דורשת לבצע נתיחה שלאחר המוות, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מאז פטירת הפעוט שמעון חיים ז"ל בן התשעה חודשים, אתמול בשעות הצהרים (שלישי) בעת ששהה אצל מטפלת בעיר מגוריו מודיעין עילית, הרשויות מסרבות להעניק לבני המשפחה אישור קבורה, וזאת על מנת לשלול חשד לרשלנות מצד המטפלת.

על פי החשד הראשוני, הפעוט נחנק במהלך האכילה ואיבד את הכרתו, תוך כדי שהוא שהמטפלת לצידו והיא זו שהעסיקה את צוותי הרפואה. הוא פונה לבית החולים תל השומר, שם לאחר מאמצים רבים נאלצו לקבוע את מותו. המטפלת, נחקרה במשטרת מחוז ש"י בחשד לגרימת מוות ברשלנות ושוחררה.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', בבית החולים ערכו לפעוט בדיקת CT, צילום לא פולשני, שנועד לתת תמונה תלת-ממדית של פנים הגוף - על מנת לשלול חשד לפלילים. במשטרה כבר חשבו לאשר את הקבורה, את בפרקליטות מחוז מרכז ביקשו לבדוק עוד.

לבקשת הפרקליטות, הבוקר (רביעי) בוצעה בדיקה דומה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, בדיקה חיצונית. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הבדיקה לא סיפקה את הפרקליט המלווה בתיק, שביקש לוודא שהוא נפטר כתוצאה מחנק של האוכל, ולא דבר אחר. בשעה האחרונה אלה הודיעו לבני המשפחה ולמיכאל גוטווין רכז המחלקה המשפטית של זק"א, כי בכוונתם לדרוש נתיחה שלאחר המוות.

בשעה הקרובה, ייערך דיון בבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה תבקש אישור לבצע נתיחה שלאחר המוות, ומצד המשפחה יטען עו"ד דרור שוסהיים מטעם ארגון זק"א. במקביל, מסתובב כרוז בירושלים ומכריז על הפגנה שתיערך בשעה 14:30 בשכונת מאה שערים על רקע הדרישה לנתיחה.

כבר אתמול (שלישי), יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב, שוחח ממושכות עם ד"ר חן קוגל מנהל המכון לרפואה משפטית, בניסיון להגיע להבנה בעניין נתיחת גופת הפעוט.

נתיחה שלאחר המוות בית משפט זק"א ניתוחי מתים מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד