י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חמישה פתרונות חניה בתל אביב

בעיית החניה בעיר תל אביב ידועה מזה שנים, אולם עד שיימצא פתרון טוב לבעיה, הנה כמה פתרונות שאולי יכולים לסייע לכם למצוא חניה בעיר ללא הפסקה

חמישה פתרונות חניה בתל אביב
פתרונות חניה צילום: pixsabay

שירות חנה וסע בעיר

החל משנת 2015 ולקראת הקמתה של הרכבת הקלה, מפעילה העיר תל אביב כמה חניוני "חנה וסע" המאפשרים למגיעים לעיר להחנות את רכבם בחניונים רחבי ידיים וליהנות משירות שאטלים בתדירות גבוהה לאזורים מרכזיים בתל אביב.

עבור מי שטרם הכיר את השירות, מדובר באופציה אטרקטיבית שכן מחיר החניה הינו זול יחסית ובנוסף הנסיעה בשאטל היא חינם. מה שכן, זכרו לתקף את כרטיס החניה בשאטל עצמו, שכן ללא התיקוף החניה תעלה לכם יותר. אגב, חניוני חנה וסע עם שאטלים לתל אביב קיימים (ומוקמים) גם מחוץ לעיר עצמה, כך ששווה לכם לברר זאת לפני הכניסה לעיר עם הרכב הפרטי.

חניה חינם בתל אביב בשעות הערב

רבים אינם יודעים, אולם בתל אביב קיימים מקומות חניה רבים וחניונים בהם ניתן להשאיר את הרכב ללילה בחינם לגמרי, כמו: חניון שוק הכרמל, מגרשי החניה שמתחת לרחבת העירייה, חניון טשרניחובסקי וקינג ג'ורג' ועוד מקומות חניה שאינם מרוכזים בחניונים ופועלים ברחבי העיר. אם בחרתם ללכת על האפשרות הזו, שימו לב היטב לשעות בהן ניתן להחנות את הרכב ובעיקר, ממתי כבר אי אפשר להחנות בחינם.

אפליקציות

לכל בעל רכב ממוצע בישראל יש לפחות אפליקציית חניה אחת בסמארטפון ולכן לא באנו לחדש לכם כלום מהבחינה הזו, אלא רק להפנות את תשומת ליבכם לשלל האפליקציות החברתיות שמדי פעם קמות ומנסות למצוא פתרונות חניה בתל אביב. כמו כן, השוו מדי פעם בין איכות השירות של כלל האפליקציות, כדי שתמצאו לאט לאט את זו שעובדת הכי טוב עבורכם.

חניה להשכרה

טוב, נדגיש מראש כי לא מדובר בפתרון אידאלי, אולם הוא מומלץ עבור מי שמחפש חניה באזורים אטרקטיביים בתל אביב ומוכן לשלם על הזכות לחנות בלי לשבור את הראש. בשונה מערים אחרות בארץ, כיום שוכרי החניות בתל אביב אינם בהכרח תושבים או בעלי משפחות, אלא גם בעלי עסקים למיניהם, שכירים ועוד.

כל שעליכם לעשות הוא לחפש חניות להשכרה, להיכנס לאחד מהאתרים המופיעים ולהתחיל לחפש את החניה במיקום המושלם ובמחיר הנורמאלי ביותר. שימו לב לעובדה שהמחיר לחודש יהיה בד"כ כמה מאות שקלים במקרה הטוב.

חניות לאופניים

עצה מועילה לבעלי האופניים שבניינו: חשוב שתכירו את מתקני חניית האופניים הפזורות ברחבי העיר, שכן חניית האופניים במקום שאיננו מיועד לכך מסכן את בעל האופניים בהחרמתם (על פי החוק בעיר, אופניים שיועמדו או יושארו במקומות החוסמים תנועה של כלי רכב או הולכי רגל עלולים להיות מפונים על ידי העירייה).

 

חניה תל אביב רכב תחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד