י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השגרירה האוהדת את ישראל

היילי ביקשה עזרה: איבדתי 1,700,000 עוקבים

בגלל חוק פדרלי שנקבע בזמן כהונת אובמה, השגרירה האהודת את ישראל שעוזבת את תפקידה לאחר שנתיים באו"ם, נאלצת גם להיפרד מחשבון הטוויטר הפרטי שלה, מאחר ועשתה בו שימוש לצרכיה הפוליטיים מתוקף תפקידה | היא פתחה חשבון חדש וקראה לעוקביה להעביר את המעקב אליו, ההיענות מרשימה ויוצאת דופן

היילי ביקשה עזרה: איבדתי 1,700,000 עוקבים
חשבון טוויטר פתוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

שגרירת ארצות הברית באו"ם היוצאת ניקי היילי, שהתפטרה אחרי שנתיים בתפקיד, נאלצה למחוק את כל הציוצים, התמונות, והפוסטים שקשורים לתפקידה הקודם, לאחר שהיא השתמשה בחשבון האישי שלה להעביר מסרים שקשורים לעבודתה באו"ם.

חוק פדרלי שנקבע בזמן כהונתו של הנשיא לשעבר ברק חוסיין אובמה, קבע שעובד ממשלתי לא יכול להשתמש בחשבון אישי לדברים ממשלתיים, הבעיה היא שניקי היילי מחזיקה בחשבון האישי שלה עשר שנים, במהלכן צברה מיליון שבע מאות אלף עוקבים מכל רחבי העולם, כשגם ישראלים רבים עקבו אחריה, לאחר שהיא נודעה כתומכת ישראל נלהבת, כאשר מעשיה ודבריה באו"ם בשנתיים האחרונות הוכיחו זאת בצורה מעוררת השתאות.

יש לציין שהחוק הפדרלי לא קשור בשום צורה לאובמה או למישהו מהצוות שלו, החוק הוא פדרלי ולא פוליטי, אבל תומכי הנשיא טראמפ מתלוננים שזה חוק שקשור דווקא נגד הימין וממשלו של טראמפ, אבל לדברים הללו אין קשר לאובמה.

ניקי היילי צייצה בחשבונה האישי ציוצים על החלטות באו"ם וכו', מאחר והחוק הפדרלי שעבר בממשל הקודם היה אחרי שהיא התחילה לצייץ בחשבונה הפרטי, כך שניקי היילי המשיכה להשתמש בחשבונה הפרטי לציוצים שקשורים בתפקידה באו"ם.

אתמול צייצה היילי על הדבר הקצת הזוי, וביקשה מעוקביה הנאמנים לעקוב אחריה בחשבון חדש שפתחה, היא כתבה שהיא נאלצה למחוק "תמונות, סרטונים, פוסטים שאותם כתבה בשנתיים האחרונות".

מיד לאחר שפתחה את החשבון החדש, תוך יומיים היא הגיעה ל-200,000 עוקבים, כשהקצב של העוקבים לא מפסיק לעלות.

ברחבי הטוויטר התגייסו המונים לקמפיין "גיוס עוקבים", כשכולם מבקשים מכולם לעקוב אחרי החשבון החדש של היילי. יש לשער שהנשיא טראמפ יבקש מ-55 מיליון עוקביו לעקוב אחרי היילי, כך שהיא תסגור את הפער מהר מאוד.

מה שיותר מסקרן את העוקבים, מה יהיה תפקידה הבא, כאשר בשלב זה עדיין לא ידוע.

ניקי היילי עוקבים טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד