י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ואפילו בהסתרה" באישון ליל

לראשונה בחייו: הזמר הישראלי בקבר יוסף • צפו

הזמר הישראלי קובי פרץ, הגיע הלילה לצד מאות מתפללים, לקבר יוסף הצדיק בשכם | "תודה רבה לבורא עולם שהביא אותי לפה" • צפו בתיעוד

לראשונה בחייו: הזמר הישראלי בקבר יוסף • צפו
קובי פרץ בקבר יוסף צילום: כתב הברנז'ה איציק אוחנה

בפעם הראשונה בחייו ותחת אבטחה כבדה: הזמר הישראלי קובי פרץ נכנס הלילה (חמישי) לקבר יוסף הצדיק שבשכם, לצד מאות מתפללים.

‏בשיא הביקור ביצע הזמר יחד עם המתפללים, את הלהיט של כל הזמנים 'ואפילו בהסתרה', כשהוא שם דגש על המילים "גם מאחורי הדברים הקשים העוברים עליך, אני עומד", תוך שהוא מכוון לימים הקשים בהם היה במאסר. ‏

בסרטון ששיגר ל'בחדרי חרדים' כתב הברנז'ה איציק אוחנה, נראה ‏קובי פרץ אומר, "זכיתי לראשונה להיות במקום שחלמתי עליו כל החיים ובפרט בשנה האחרונה שעברתי. תודה רבה לבורא עולם שהביא אותי לפה. אתם שומעים ברקע את השיר "ואפילו בהסתרה", שיר שחלמתי לעשות אותו עם יעקב שוואקי (חלום שהתגשם)".

בעבר דווח ב'בחדרי חרדים' אודות צעדי החזרה בתשובה שעשה הזמר, אשר זכה לתהילה ולמקום של כבוד בעולם המוזיקה בישראל, כאשר הוא מספר על כך בעצמו בראיונות לכלי התקשורת בישראל, כאשר בין הייתר הוא מציין את היותו שומר שבת והולך עם ציצית מתחת לחולצה באופן קבוע.

לאחר שהורשע לפני כארבע שנים בהעלמות מס בהיקף של 5 מיליוני שקלים, ונגזרו עליו שנה וחצי מאסר, נכנס פרץ, בכ"ה בתשרי תשע"ח למאסר בכלא מעשיהו לאגף בו שוהה גם הרה"ר לשעבר יונה מצגר.

כעבור כשמונה חודשים בג' באב תשע"ח, הוא שוחרר, לאחר שוועדת השחרורים הקלה בעונשו בתנאי שישלם את הקנס שנגזר עליו בנוסף למאסר - סך 175,000 שקלים. 

כחלק מתנאי השחרור שוהה פרץ במעצר בית החל מהשעה שלוש לפנות בוקר מדי לילה, בהתחשב בעבודתו כזמר המופיע בערבים.

כזכור, בשנה שעברה, בטרם נכנס למאסר, פורסם כי פרץ מתחזק ומתקרב מאוד לדת. הוא הופיע בקברי צדיקים ולאחר שנצפה בתפילות ב'איצקוביץ', סיפרו מקורביו ל'בחדרי' כי "קובי עובר בתקופה האחרונה שינוי מאוד גדול ברמה הרוחנית, מניח תפילין יום יום ומקפיד על שמירת שבת".

גם בתקופת המאסר המשיך פרץ את תהליך ההתחזקות ובמהלך החודשים האחרונים הוא שהה באגף התורני, כשהוא חולק את תאו עם הרב הראשי לשעבר, הרב יונה מצגר.

ייצוין, כי מי שליווו את פרץ הלילה בקבר יוסף, הם הרב נתן ארוש, בנו של הצדיק רבי שלום ארוש ראש מוסדות 'חוט של חסד', ומיכאל בן אבו, נאמן ביתו של הרב - אשר קירב את פרץ לדת בתקופה האחרונה.

קובי פרץ קבר יוסף ואפילו בהסתרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד