י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חוצה את הקווים

המגישה הצעירה עוברת מ-12 ו-13 ל'כאן11'

עשתה אחת ועוד אחת: נמצאה המחליפה לגאולה אבן שפרשה מהגשת המהדורה המרכזית ב'כאן11' | מדובר במגישה והעיתונאית דוריה למפל שעוברת מחברת 'החדשות' 

המגישה הצעירה עוברת מ-12 ו-13 ל'כאן11'
אולפני כאן 11 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

העיתונאית והמגישה, דוריה למפל, תגיש את 'חדשות הערב' - המהדורה המרכזית של ערוץ 'כאן 11' - במקומה של גאולה אבן-סער שפרשה מההגשה לפני כשבוע וחצי, בעקבות חזרת בעלה השר לשעבר גדעון סער לחיים הפוליטיים.
 
למפל בת ה-36 נפרדת מחברת 'החדשות' שם הגישה את "חדשות הלילה" בחמש השנים האחרונות וצפויה להצטרף לתאגיד השידור הציבורי - כאן, החל מחודש מרץ 2019.

למפל הצטרפה ל'חדשות 2' במהלך שנת 2011 בתפקידי הגשה שונים. כשנתיים לאחר מכן החלה להגיש את תוכנית הלילה. ב-2017 קודמה לסבב ההגשה של המהדורה המרכזית, לצד יונית לוי, דני קושמרו וקרן מרציאנו. בעבר הגישה גם את מהדורת החדשות במרכז של חברת הכבלים HOT.

ברוך שי מנהל חטיבת החדשות של 'כאן': "דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין יכולות עיתונאיות גבוהות, סקרנות והגשה אינטליגנטית. אני בטוח שתוביל את המהדורה המרכזית בהצלחה רבה ושמח שבחרה להיות כאן ולהצטרף לשידור הציבורי. יחד עם הצוות המצוין של כאן חדשות נמשיך לצעוד קדימה ולבסס את מקומנו בשיח ובסדר היום הציבורי".

לסיום הוסיף, "אני מבקש להודות לגאולה אבן-סער שהובילה את חדשות הערב מיום העליה לאוויר במקצועיות רבה ותרומתה לחטיבת החדשות כולה הורגשה לאורך כל הדרך".

יצוין כי בימים האחרונים הגישו את המהדורה ב'כאן11' לסירוגין, המגישות הבכירות בערוץ, מיכל רבינוביץ ורומי נוימרק. הראשונה תמשיך להגיש את המהדורה לסירוגין. 

תאגיד השידור הישראלי כאן 11 גאולה אבן סער דוריה למפל מהדורה מרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד