ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
לראשונה: טבריה וקרית מלאכי

הגרלות מחיר למשתכן בריכוזים החרדיים

הגרלה נוספת של מחיר למשתכן יצאה לדרך: 'בחדרי' עם כל מה שאתם צריכים לדעת על ההגרלה • בפנים: רשימת היישובים החרדים בהם תתקיים ההגרלה • לראשונה: מחיר למשתכן גם בטבריה ובקריית מלאכי • וגם: באיזה ערים תקבלו מענקים? מתי נסגרת ההרשמה? • כל הפרטים

הגרלות מחיר למשתכן בריכוזים החרדיים
יחידות דיור בבנייה. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השבוע (שני) נפתחה ההגרלה השביעית של תכנית "מחיר למשתכן" אותה מוביל משרד האוצר.

ההגרלה תכלול למעלה מ-3,000 יחידות דיור שיתפרסו על יותר מ-20 יישובים ברחבי הארץ, כאשר היא תכלול ערים נוספות שלא השתתפו מעולם בתכנית.

בין הערים בהם תתקיים ההגרלה לראשונה בהיסטורית מחיר למשתכן: קרית מלאכי וטבריה. שני ערים בהם יש ריכוז חרדי גבוה מאוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בקרית מלאכי יוגרלו בשלב זה בסה"כ 85 יח"ד, כאשר האזרחים שיזכו בהגרלה יקבלו גם מענק נאה מהמדינה על סך 40,000 ש"ח.

גם בטבריה תתקיים הגרלה על מס' דומה של יחידות דיור, 86, כאשר שם האזרחים שיזכו יקבלו מענק גבוה יותר, שיעמוד ע"ס 60,000 ש"ח.

הגרלות מחיר למשתכן יתקיימו גם בערים ויישובים בעלי ריכוזים חרדיים שכבר התקיימו בהם הגרלות לשבר. להלן רשימת הערים (לפי א"ב):

אופקים - 12 יח"ד (מענק 60,000)

באר יעקב - 78 יח"ד 

ביתר עילית - 63 יח"ד

בית שמש - 379 יח"ד

ירושלים - 483 יח"ד

נצרת עילית - 64 יח"ד (מענק 60,000)

נתיבות - 420 יח"ד (מענק 60,000)

נתניה - 191 יח"ד

ערים ויישובים נוספים בהם תתקיים הגרלה: קריית מוצקין, קריית שמונה, דימונה, מרכז שפירא, רעננה, באר שבע, רמלה, אשקלון ובית שאן, בית אריה (לראשונה), אלפי מנשה (לראשונה), קריית יערים (לראשונה).

מדובר בהזדמנות מצוינת לזוגות צעירים שמחפשים דירה במחיר מוזל בצורה משמעותית ממחיר השוק לנסות את מזלם ולהשתתף בהגרלה.

יצוין כי משרד האוצר העמיד דד-ליין וניתן להירשם להגרלות השונות לא יאוחר מה-10 לראשון. כמו כן, תינתן עדיפות לזכאי סדרה א' על פני זכאי סדרה ב' וג'.

על פי נתוני משרד האוצר, יותר מ-60,000 אנשים כבר זכו במחיר למשתכן עד כה ביותר מ-70 יישובים ברחבי הארץ. כאשר מתוכם ל-22,000 יח"ד יש היתרי בניה מלאים.

שר האוצר משה כחלון אמר על ההגרלה שיצאה לדרך השבוע: "שוק הדיור עבר מהפכה בארבע השנים האחרונות, מעליות מחירים תלולת לירידה ראשונה מזה עשור".

לדבריו: "עבור הזוגות הצעירים, מחירי הדירות ירדו במאות אלפי שקלים במסגרת פרויקט מחיר למשתכן שאליו מוקצות רוב קרקעות המדינה. אינטרסנטים וספקולנטים רבים רוצים לעצור את המהפכה הזו".

להרשמה להגרלות

מחיר למשתכן דירה חרדים קרית מלאכי טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד