ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מגייס הכספים הורשע

חרדי בן 44 עשוי להישלח ל-65 שנות מאסר

ירמי רייכברג, חרדי בן 44 מברוקלין עשוי להישלח ל-65 שנות מאסר לאחר שהורשע בשורת עבירות כמי שגייס כספים לקמפיין הבחירות של ראש עיריית ניו יורק | עורכת דינו: "הרבה מידע וחומר זבל לא רלוונטיים שקיבלו חבר המושבעים, גרמו להם לא לראות את התמונה הנכונה"

חרדי בן 44 עשוי להישלח ל-65 שנות מאסר
ירמי' רייכברג צילום: רויטרס

חבר מושבעים פדרלי במנהטן, הרשיע את ירמיהו רייכברג, מי שהיה מגייס הכספים לקמפיין הבחירות של ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו, בארבעה מתוך חמישה סעיפים, שכללו קשירת קשר לביצוע פשע של הונאה ושוחד.

רייכברג, חסיד בן 44 מברוקלין, עלול לסיים את הפרשייה עם 65 שנות מאסר. גזר הדין יינתן בעוד שלושה חודשים ב-4 באפריל. כך דווח ב'ניו יורק פוסט'.

עורכת דינו של רייכרברג, סוזן נשלס, הביעה אכזבה עצומה מההחלטה, "חלק מהבעיה היתה שכל כך הרבה מידע וחומר זבל לא רלוונטיים שקיבלו חבר המושבעים, גרמו להם לא לראות את התמונה הנכונה, והקשו עליהם לקבל החלטה נכונה", אמרה.

טרם נקבע תאריך גזר הדין של אחד התורמים של ראש העיר דה בלאסיו, יונה רכניץ, חבר לשעבר של רייכברג, ששיתף פעולה עם החוקרים במטרה לקבל עונש מופחת.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בחודש אפריל 2016, נעצרו יונה רכניץ, איש עסקים חרדי בעל עסקים בתחום המשקאות החריפים, בנו של איש העסקים בובי רכניץ, ובן דודו של הפילנטרופ מלוס אנג'לס - שלמה רכניץ.

ה'ניו יורק פוסט' דיווח אז כי על פי החשד מדובר בלא פחות מעשרים אנשי משטרה בכירים, שקיבלו מאנשי העסקים החשודים, מתנות, נופשונים בקריביים ובישראל, וכן כסף.

הבולשת הפדרלית פתחה בחקירה כמה חודשים לפני המעצר נגד יונה רכניץ ושותפו ירמי' רייכברג, בחשד שהשניים רכשו משקאות חריפים וניסו למכור אותם באופן לא חוקי. בוצעו האזנות סתר שבעקבותיהן התגלתה פרשת השוחד.

השניים הנחשבים למקורבים ביותר לראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו, אף תרמו לקמפיין הבחירות שלו לראשות העיר.

ביל דה בלאזיו ירמי רייכברג הרשעה שוחד ומרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד