ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תיבחר?

החרדית - השמאלנית תתמודד בפריימריז

מיכל צ'רנוביצקי, שמגדירה עצמה חרדית שמאלנית, והובילה בעבר את קמפיין הנשים 'לא נבחרות - לא בוחרות', צפויה להתמודד בפריימריז של מפלגת 'העבודה' 

החרדית - השמאלנית תתמודד בפריימריז
פתקי ההצבעה בבחירות הקודמות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

האם לראשונה תכהן חברת כנסת חרדית בכנסת? לאחר שהתמודדה למועצת העיר אלעד במסגרת רשימת "עיר ואם" ולא צלחה, מיכל צ'רנוביצקי הודיעה כי היא תתמודד לכנסת.

צ'רנוביצקי בישרה היום (חמישי) כי היא צפויה להתמודד בפריימריז של מפלגת 'העבודה' שיתקיימו בעוד כחודש, כאשר לטענתה, באם תיבחר, היא תייצג את הציבור החרדי.

בבחירות לכנסת ה- 20 הובילה צ'רנובינצקי את מאבק הנשים ה'חרדיות' שדרשו ייצוג בכנסת, בניגוד לדעת תורה, תחת הכותרת "לא נבחרות לא בוחרות". הקמפיין לא הצליח לצבור תאוצה, אולם למרות זאת אותן נשים המגדירות עצמן חרדיות העלו אותו שוב בבחירות המוניציפליות, ללא הצלחה.

"הגיע הזמן לח"כית חרדית. תמו הזמנים שהיה אפשר להשתיק אותנו. כשהקמתי בבחירות 2013 את 'מפלגת עיר ואם' באלעד עיר מגוריי, זה היה תקדים, היום הפמיניזם החרדי סוחף מאות ואלפי נשים חרדיות", אמרה היום צ'רנוביצקי.

לדבריה, "אני מייצגת את החרדים החדשים, עשרות אלפי חרדיות וחרדים שכבר לא מצביעים אוטומטית למפלגות החרדיות. הם רוצים שינוי ומאמינים בשוויון, צדק חברתי ושלום".

העבודה מיכל צ'רנוביצקי פריימריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד