י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יבלום את תוכניות ברקת?

יו"ר הוועדה החרדי מכריז: "אבנה 150,000 יחידות דיור בירושלים"

יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בירושלים, אליעזר ראוכברגר, מציג את תוכניות הבנייה שלו והבטיח לבנות 150,000 יחידות דיור בבירת ישראל | בדבריו, תקף ראוכברגר במרומז את ראש העיר היוצא ניר ברקת, שלטענתו התמקד בבניית מלונות, אזורי תעשייה ומשרדים, והזניח בניית דירות בעיר

יו"ר הוועדה החרדי מכריז: "אבנה 150,000 יחידות דיור בירושלים"
ראוכברגר צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

שבוע בלבד לאחר שנכנס לתפקידו, מציג יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, סגן וממלא מקום ראש העיר אליעזר ראוכברגר את תכניותיו לקדנציה הקרובה, כאשר ברקע עומדת מצוקת הדיור במגזר בחרדי.

בכינוס נדל"ן שנערך היום, אמר יו"ר הוועדה ראוכברגר כי, "ירושלים זקוקה היום להרבה מאוד דירות שימכרו, יש ציבור גדול שמחפש, יש שכונות ברחבי ירושלים מהצפון ועד הדרום".

"היום הושבתי את כל צוות התכנון והבנייה בירושלים וראינו שהמצב שבעיר ירושלים יש יותר מנופים מאשר מלונדון, בירושלים תנופת הבנייה היא בלתי רגילה, יש כאן יותר בנייה מאשר מלונדון זה רק מראה על הביקוש הגדל בבנייה בירושלים".

ראוכברגר תקף במרומז את ראש העיר היוצא ניר ברקת ושאמר כי, "בעשר השנים האחרונות במשמרת של ראש העיר הקודם הוא השקיע ושם את הפוקוס יותר בבניה של התעשייה, משרדים ומלונאות. ברור שזה מביא הכנסות ותיירים, אבל  בעזרת ה' בקדנציה הבאה הפוקוס שלנו יהיה לבנות מגורים, לבנות לציבור כדי להביא תושבים לירושלים".

"אנחנו רוצים להגדיל את מספר יחידות הדיור בירושלים באופן משמעותי", הצהיר ראוכברגר ואמר כי, "ירושלים צריכה בעשרים השנים הקרובות כ- 150 אלף יחידות דיור. אם נכפיל את זה לממוצע יוצא שנבנה עוד עיר לכחצי מיליון תושבים, 600 או 700 אלף איש, הבנייה תקודם לכולם והרבה".

ראש העיר היוצא ניר ברקת סירב להגיב לדברים. תגובתו תתפרסם לכשתתקבל.

ניר ברקת יחידות דיור אליעזר ראוכברגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד