י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בליכוד מאשימים: לדור מנהל קמפיין לחצים אגרסיבי

בצל הדיווחים כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה, בליכוד יוצאים למתקפה: "לדור מנהל קמפיין לחצים אגרסיבי נגד היועץ המשפטי לממשלה כדי שיגיש נגד ראש הממשלה נתניהו כתב אישום בכל מחיר"

בליכוד מאשימים: לדור מנהל קמפיין לחצים אגרסיבי
ראה"מ בנימין נתניהו בחברת שרי הליכוד במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל הדיווחים החוזרים ונשנים כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על פרשיות 2000 ו-4000, בליכוד תוקפים בחריפות ומאשימים את הפרקליט לשעבר.

מהליכוד מסרו היום (חמישי) כי "זה מספר חודשים שמשה לדור מנהל קמפיין לחצים אגרסיבי נגד היועץ המשפטי לממשלה כדי שיגיש נגד ראש הממשלה נתניהו כתב אישום בכל מחיר, למרות שאין כלום".

עוד האשימו בליכוד כי, "בימים האחרונים הוא עומד מאחורי הדלפות וראיונות שמטרתן ללחוץ על היועץ להתערב התערבות גסה בבחירות". בליכוד תהו, "האם לדור מתלבט בין ריצה במפלגת העבודה, לפיד, גנץ או מפלגת שמאל אחרת?".

הדברים מגיעים לאחר שהבוקר (חמישי) אמר הפרקליט לשעבר לדור בראיון לכאן רשת ב' ואמר כי, "ליועץ המשפטי יש לפניו תמונה שלמה ומלאה", לדבריו, "ראש הממשלה נחקר כמה פעמים, כך שהכול מבוסס גם על טענות של המשטרה והפרקליטות, אבל גם על טענות ההגנה. בנסיבות שנוצרו, בשלב הזה, חייבת להיות החלטה אם יש מקום לכתב אישום או שאין. אין אופציה אחרת. כשהולכים לבחירות, הציבור צריך לדעת מה האמת".

עוד הוסיף הפרקליט לשעבר; "ישראל היא המדינה היחידה שיש בה שימוע. אין עוד מדינה עם הליך כזה שגוזל תקופה ארוכה בשביל קבלת ההחלטה. אני לא נגד ההליך הזה, אבל אסור להתבלבל - כל הדעות נשמעו. אני מצפה שדווקא נתניהו, שאמר שאין כלום ולא היה כלום ושאין ערך להמלצות המשטרה והפרקליטות – דווקא הוא יתלה את יהבו ביועמ"ש. אז הנה, המלאכה של היועמ"ש הושלמה, וכעת נתניהו צריך לקבל את דבריו".

מוקדם יותר השבוע, דיווח גיא פלג ב'החדשות' כי בכינוס סגור עם היועמ"שים ופרקליטי המדינה לשעבר, הודיע מנדלבליט כי הוא צפוי לערוך שימוע לראש הממשלה עוד קודם מערכת הבחירות בעוד 97 יום.

משה לדור היועץ המשפטי לממשלה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד