י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תיעוד מהעיר הדרומית

הראשל"צ כבש את באר שבע בעצרות חיזוק

הגר"י יוסף ערך מסע חיזוק במקומות רבים בעיר באר שבע וחיזק את ציבור הלומדים • צפו בגלריה מסכמת של הצלם יעקב כהן, מבית המדרש 'קול אליהו' ועד בית הכנסת של יוצאי אתיופיה

הראשל"צ כבש את באר שבע בעצרות חיזוק
הגר"י יוסף במסע חיזוק בבאר שבע צילום: יעקב כהן

הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגר"י יוסף, ערך מסע חיזוק בעיר באר שבע וקיים עצרות התעוררות ומסר שיעורי תורה במקומות רבים בעיר. אל הביקור התלווה סגן ראש העיר עופר כראדי שיזם את יום החיזוק הכללי בעיר.

תחילה הגיע הראש"ל לבית המדרש 'קול אליהו' בראשות המרא דאתרא הגר"י דרעי, שם מסר לאברכי בית המדרש הרבים שיעור ופלפול ארוך בהלכות שבת. לאחר מכן המשיך לבית המדרש 'יגל יעקב, בראשות האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא ומסר למאות האברכים שיעור בנושאים הנלמדים, תוך כדי שהוא נושא ונותן עם האברכים בפלפולה של תורה.

משם המשיך הראש"ל לעצרת המרכזית בהשתתפות אלפים מתושבי העיר ומחוצה לה, במלאת שנה לפטירתו של זקן רבני מרוקו הגה"צ רבי יהושע מאמן זצ"ל, שנערכה בבית הכנסת המרכזי 'רינת ישראל', הראש"ל דיבר במשך שעה ארוכה על גדולתו של הצדיק וקשריו עם אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

לאחר מכן הגיע הראש"ל לחנוך את בית המדרש 'היכל ירון' החדש וקבע מזוזה. בדבריו חיזק את מאות המשתתפים לקבוע עיתים ללימוד ההלכה. את הביקור חתם בבית מדרש 'עוד יוסף חי' ליוצאי אתיופיה בראשות הרב ברוך גזהיי בהשתתפות רבים מבני העדה, שם עמד הראש"ל על הצורך בעידוד הצעירים לקבוע עיתים לתורה ועל ייחודה של קהילת יוצאי אתיופיה שהשתמרה במשך אלפי שנים ושימור אופיה המיוחד, הרב שיבח את הרב גזהיי על פעילותו הרבה והודה גם לסגן רה"ע כראדי על פעילותו בקרב הקהילה.

הרב יצחק יוסף בית הכנסת מסע חיזוק באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד