ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הצמרת המשפטית מזגזגת

שינוי עמדה: תיק נתניהו-מוזס - שוחד מובהק

בכירים במשרד המשפטים ובהם פרקליט המדינה, שינו את עמדתם באשר לתיק 2000, המכונה גם פרשת נתניהו - מוזס, וסבורים כי יש להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה

שינוי עמדה: תיק נתניהו-מוזס - שוחד מובהק
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת תחילת הדיונים בשבוע הבא בתיק 2000 - פרשת נתניהו-מוזס, בכירים במשרד המשפטים ובהם פרקליט המדינה שי ניצן, שינו את עמדתם ותומכים בהגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בעבירות של שוחד ומרמה, כך דיווחו מוטי גילת ב'כאן 11' ואביעד גליקמן בערוץ 10. בכך, מאמץ ניצן את המלצות פרקליטות מיסוי וכלכלה.

בתיק 1000 - פרשת המתנות, בעניינו הסתיימו בשבוע החולף הדיונים בפרקליטות, מסתמן כי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו יוגש כתב אישום על מרמה והפרת אמונים - ולא כפי שהמליצה המשטרה על הגשת כתב אישום גם בסעיף שוחד. על פי הפרסום של גליקמן, ארנון מילצ'ן ישמש כעד תביעה והתיק נגדו ייסגר.

מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר: "הזמן הממוצע להחלטה בתיקים של אנשי ציבור בפרקליטות מגמר חקירות המשטרה הוא 18 חודשים, בתיק 4000 זה לוקח פחות מ- 18 ימים. ברור לכל שחוסר תום הלב לא נמצא אצל ראש הממשלה נתניהו אלא אצל מי ששוב הדליף את ההתקפה משולחת הרסן וחסרת הבסיס נגד ראש הממשלה נתניהו".

חקירות נתניהו תיק 2000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד