י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התפתחות נוספת בפרשה

מאותה ישיבה: שני תלמידים נעצרו הערב

שני קטינים נוספים נעצרו הערב (מוצאי שבת) בירושלים, בנוסף לשלושה שנעצרו בשבוע שעבר ונאסרה עליהם לפגוש עורך דין | כולם תלמידי אותה ישיבה | אחד מעורכי הדין, איתמר בן גביר: "המעצר נועד לטעמי להציג התפתחות בחקירה כדי לנסות ולמנוע מאיתנו לפגוש את החשודים"

מאותה ישיבה: שני תלמידים נעצרו הערב
מעצר קטינים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

שני קטינים יהודים נעצרו לפני זמן קצר (מוצאי שבת) בידי כוחות ימ"ר ומשטרה בירושלים. הקטינים, אף הם לומדים באותה בישיבה ממנה נעצרו שלושה נוספים בתחילת שבוע שעבר. גם כנגדם הוצא צו חריג, אשר מונע מהם לפגוש פרקליט. עורך דין מארגון 'חוננו' מסייע להם משפטית.

עו"ד איתמר בן גביר, שמייצג את אחד החשודים שנעצר בשבוע שעבר, מעריך בזהירות כי "מעצרם של החשודים הנוספים בפרשה נועדה לטעמי להציג התפתחות בחקירה כדי לנסות ולמנוע מאיתנו לפגוש את החשודים". לדברי בן גביר, "במידה ונקבל הודעה כזו, יתקיים הלילה דיון מיוחד ולילי בביהמ"ש המחוזי בלוד בפני השופט שבסר, בו נטען כי בשב"כ ובמשטרה מנסים לעשות תרגילים ולמנוע מילדים את זכותם הלגיטימית לפגוש את עורכי דינם".

שירות הביטחון הכללי הוציא ביום שישי צו חדש שמאריך את איסור המפגש של שלושת הקטינים עם עורכי דינם. איסור המפגש הוארך עד הערב בשעה 22:00, אז יכול השב"כ להאריך את הצו שוב אם תהיה התפתחות בחקירה. אם הצו לא יוארך צפויים הקטינים לפגוש אז את עורכי דינם לאחר שבוע שמצבם לא ידוע.

נוער גבעות קטינים שב"כ איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד