י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תועד והצליח להימלט

נעצר חשוד בפריצה לעשרות דירות בבני ברק

לאחר שפרץ כעשרים דירות ברחבי העיר בני ברק, נעצר ערבי כבן 60 על ידי ארגון השומרים בשיתוף משטרת ישראל | "נהג לרוקן דירות ולהזיק לתכולתה"

נעצר חשוד בפריצה לעשרות דירות בבני ברק
מעצר חשוד צילום: השומרים

ערבי כבן 60 נעצר הבוקר בבני ברק בחשד לכך שפרץ במהלך התקופה האחרונות לעשרות דירות מגורים ברחבי העיר בני ברק.

בשנה האחרונה מנהלים ארגון 'השומרים' יחד עם משטרת ישראל, מצוד אחר גנב מתוחכם אשר פרץ בשנה האחרונה לכ-20 דירות ברחבי העיר בני ברק. החשוד שנעצר בעבר על ידי מתנדבי הארגון, חזר לסורו והמשיך במסע פריצות לדירות בעיר.

רק לפני כשבוע וחצי, תועד החשוד כשהוא פורץ לדירה בשכונת פרדס כץ, והצליח להימלט מהמקום טרם הגעת המתנדבים וכוחות המשטרה. הבוקר (ראשון) שני מתנדבי הארגון, אשר היו בסיור שיגרתי ברחבי העיר, זיהו את החשוד כשהוא מתצפת על דירת מגורים, ככל הנראה במטרה לפרוץ אליה בהמשך היום.

בשלב מסוים המתנדבים הבחינו כי החשוד מנסה לפרוץ לדירה ועיכבו אותו עד להגעת שוטרי משטרת מרחב דן. במהלך העיכוב, ניסה החשוד להימלט ואף לתקוף את המתנדבים באלימות. החשוד - בן מיעוטים כבן 60, נעצר והובל לתחנת המשטרה להמשך חקירה. ביממה הקרובה הוא יובא לפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

חיים רוטר יו"ר הארגון מוסיף כי "החשוד נהג לרוקן דירות ולהזיק לתכולתה. עשרות רבות של תושבי העיר סבלו במשך השנה האחרונה מגל הפריצות שהחשוד אחראי להן. אודות לעירנות המתנדבים הצלחנו להביא למעצרו. בימים אלו מתגברים מתנדבי 'השומרים' את פעילותם במטרה להעצים את תחושת הביטחון של תושבי העיר".

פריצה לדירה משטרת ישראל ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד