י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההכרזה המאכזבת

כך הטריל ראש עיריית שדרות את העיתונאים

ראש עיריית שדרות אלון דוידי עלה לכותרות כמועמד אפשרי להתמודדות על ראשות 'הבית היהודי' וניצל את המומנטום להודיע על 'הצהרה מיוחדת' | העיתונאים שציפו להתפעות - התאכזבו | צפו בוידאו

כך הטריל ראש עיריית שדרות את העיתונאים
אלון דוידי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מערכות התקשורת בישראל עקבו במתח רב אחר הודעה צפוייה של ראש עיריית שדרות אלון דוידי, לאחר ששמו עלה כמי שעשוי לעמוד בראש מפלגת הבית היהודי המיותמת.

דוידי הודיע הבוקר כי הוא צפוי למסור הצהרה מיוחדת בשעה 12:00 ברשת החברתית פייסבוק. עיתונאים שונים העריכו כי הוא צפוי להודיע על פרישה מעיריית שדרות, לצורך התמודדות לכנסת. אחרים חששו כי הלה יכריז דווקא הפוך ויודיע כי הוא ממשיך את הפעילות בשדרות ומסרב לקבל את ההצעה.

לאחר שהודיע כי הוא מקדים את 'ההצהרה' לשעה 11:00, התושבים, ובעיקר העיתונאים, התאכזבו לראות את דבר ה'הצהרה המיוחדת' שלא עסקה כלל בפוליטיקה.

"תושבים יקרים, אני שמח מאוד על התעייניות שלכם ועל של לא מעט תושבים מחוץ לעיר, בדרך כלל מתעניינים בשדרות על רקע המצב הביטחוני אבל הבוקר הזה אני שמח שאנו יוצאים לדרך", פתח דוידי את דבריו.

דוידי הצליח להטריל את העיתונות הכללית וכן את תושבי ישראל, והודיע על הקמת מרכז מסחרי חדש בשדרות. לדבריו, בהשקעה של למעלה מ-30 מיליון ש"ח ייבנה פרויקט חדש במרכז המסחרי בעיר.

אלון דוידי שדרות הצהרה לתקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד