י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הפרשה שמסעירה את המדינה

עורכי הדין מאשימים: "השב"כ לא למד כלום"

עורכי דינם של הקטינים החשודים באירוע זריקת האבן שגרם למותה של הפלסטינית, בהצהרה לתקשורת: "השב"כ לא למד כלום - מה שהיה הוא שקורה"

עורכי הדין מאשימים: "השב"כ לא למד כלום"
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

עורכי דינם של הקטינים החשודים באירוע זריקת האבן בסמוך ליישוב רחלים שגרם למותה של עאישה ראבי, מסרו לפני זמן קצר בבית משפט השלום בראשון לציון הצהרה לתקשורת.

בהצהרה תקפו עורכי הדין את חקירת השב"כ וחשפו מה עבר על הקטינים בימים האחרונים.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו סיפר: "מרשי קטין, ללא עבר פלילי, לא הוטחה בו שום ראיה, מבוקר עד לילה היה אזוק לכסא, ישן על מזרן על הרצפה, בתא קטן עם בול כליאה. הנער שאני פגשתי, היה עייף, שבור ומותש. הוא לא קשור בשום דרך לאירוע הזה".

עו"ד איתמר בן גביר סיפר "תחילה באשר לפרסום השב"כ - התיק מתפורר לשב"כ בין הידיים, והם רצים לפרסם. זה משהו מקומם. רק לפני יומיים זה פגיעה בביטחון המדינה ופתאום הותר לפרסום, השב"כ ידע טוב מאד על מסיבת העיתונאים, החברים בשב"כ מפחדים ממסיבת העיתונאים?.

"פגשתי את מרשי, לא נלמד שום דבר, מה שהיה הוא שקורה, רק לפני שבוע נפסלו הודאות של מדובבים ע"י בימ"ש המחוזי מרכז. ועכשיו השתמשו שוב בתרגיל המדובבים. זו שערורייה, חוקרי השב"כ לא למדו כלום".

לדבריו: "כנגד מרשי השתמשו בגסויות ובדברים אסורים. מה יש לחוקרי השב"כ נגד נשים? הנחקרים עברו חקירות מתישות וקשות, לא התחשבו ירקו על מרשי ועוד".

עוד הוסיף בן גביר: "אם אנחנו חפצים במדינה דמוקרטית, במדינת חוק מישהו חייב לעצור את התנהלות אנשי השב"כ. אנו קוראים לרה"מ לעצור את זה, לא באמצעות המזכיר הצבאי שלא עוצר. אלא הוא בעצמו".

עו"ד קידר הוסיף: "צריך לזכור בעודנו כאן, עדיין יש 2 נערים מנועי מפגש עם עו"ד שמצבם אינו ידוע. אני קורא לבימ"ש לשחרר את העצורים. ולהורות על מפגש של הקטינים עם עו"ד. ולשים לדבר הזה סוף".

שב"כ פלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד