ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בהלה סמוך לגבול

טרור בעוטף: טיסן בלונים התפוצץ, צה"ל תקף

טרור בעוטף עזה: שוגר טיסן עם אשכול בלוני תבערה לעבר המועצה האזורית שדות נגב | בעקבת השיגור, צה"ל תקף יעדים ברצועת עזה באזור זיתון וחאן יונס

טרור בעוטף: טיסן בלונים התפוצץ, צה"ל תקף
אשכול בלוני התבערה צילום: דוברות המשטרה

הטרור חוזר? בעקבות שיגור טיסן עם אשכול בלונים מרצועת עזה לעבר המועצה האיזורית שדות נגב, צה"ל תקף יעדים באיזור זיתון וחאן יונס.

חבלן משטרת ישראל שהוזעק, טיפל בטיסן ובאשכול הבלונים, שאותרו בשטח פתוח סמוך ליישוב בתחום המועצה שדות נגב. במהלך הטיפול בפריט, הוא התפוצץ - לא היו נפגעים.

מדובר צה"ל נמסר כי מסוקי קרב של צה"ל תקפו שתי עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה בתגובה למטען שחובר לבלונים ושוגר באמצעות טיסן משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר היום.

"חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה. צה"ל ימשיך לפעול להגנת אזרחי ישראל וכנגד טרור משטח הרצועה", הדגישו בהודעה הצבאית.

ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן מסר כי "תגובת צה״ל להפרחת מטען הנפץ הבוקר בשדות נגב היתה הכרחית. חמאס מותח את החבל ו״בודק״ את מדיניות ההכלה והאיפוק של ישראל. הפרחת מטעני הנפץ מרצועת עזה הן בגדר עליית מדרגה. אין הבדל בין מטעני נפץ מחוברים לבלונים לבין ירי טילים. אנחנו מצפים וסומכים על הממשלה ומערכת הביטחון שידעו להשיב את השקט לאזור".

במשטרה קוראים לציבור לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו - בלונים ועפיפונים, העלולים להכיל בקרבם חומר נפץ ו/או חומרי בערה העלולים לסכן את שלום הציבור, ובדגש על הסברה לילדים בדבר הסכנות הטמונות בפריטים הנמצאים בשטח ושאינם מוכרים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד