י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בחירות חדשות באלעד?

לאחר הכישלון: פרוש יעלה את אישור התקציב להצבעה שנייה

המאבקים בין המפלגות החרדיות באלעד רחוקות מלהסתיים: לאחר דחיית אישור התקציב בעירייה, ישראל פרוש צפוי לכנס את חברי מועצת העיר, בכדי לנסות להעביר שוב את אישור התקציב | ככל הנראה, גם הפעם אישור התקציב יידחה | המשמעות: פיזור המועצה ובחירות חדשות

לאחר הכישלון: פרוש יעלה את אישור התקציב להצבעה שנייה
ישראל פרוש צילום: Aharon Krohn/Flash90

בעוד המשא ומתן בין דגל התורה וש"ס לישראל פרוש תקוע, תוך שהצדדים מאשימים זה את זה בעיכוב השיחות, מנכ"ל עיריית אלעד מודיע על העלאת אישור התקציב פעם נוספת, כאשר גם הפעם צפוי האישור להידחות.

במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' כותב מנכ"ל עיירית אלעד זאב קשש, "בתאריך 31,12,18 התכנסה מליאת המועצה על מנת לדון ולאשר את הצעת התקציב לשנת 2019 אך לצערי הרב הצעת התקציב נדחתה ברוב קולות, עקב טענות של חברים על סעיפים שונים בתקציב".

קשש מאשים את חברי דגל התורה וש"ס כי, "למרות שחלף כמעט שבוע מהדיון במועצה, עד כה לא קיבלתי שום בקשה לדיון או הצעה כלשהי לשינויים בסעיפי התקציב השונים, וברור לכם שקשה בצורה מתוקנת ללא תקציב מאושר, כאשר האגפים והמחלקות רק על בסיס של 1/12 מתקציב 2018".

קשש מציין, כי למרות הדיונים הרבים וכן ההצעה של ראש העיר להסיר את הסעיפים שהיו במרכז המחלוקת, הדבר לא נעשה, שכן לדבריו "מדובר בתקציב אשר נותן מענה טוב לצרכים של פעילות המחלקות והאגפים".

כאמור, קשש הודיע כי בשבוע הבא תתכנס מועצת העיר לישיבה נוספת שלא מן המניין, כדי לנסות ולאשר את התקציב בפעם השנייה. אם התקציב לא יעבור גם בפעם הזאת, משרד הפנים יפזר את המועצה ויקיימו בחירות חדשות.

כזכור, לפני כשבוע העלה ראש העיר ישראל פרוש את התקציב השנתי, אך בעקבות שיתוף הפעולה בין ש"ס ל'דגל' בעיר - המהווים רוב במועצת העיר, התקציב לא אושר.

בנוסף, 'בחדרי חרדים' חשף את הוראת וועדת הרבנים המקומית הגר"י סילמן והגר"י פרידמן, שהורו לנציגי המקומיים שלא להצביע לדרישות ראש העיר, אלא אם יקבלו הוראה אחרת מהם בכתב או מחה"כ אורי מקלב.

ישראל פרוש ראש העירייה תקציב מדינה אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד