י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השף החרדי מגלה סודות מקצועיים מהמטבח

השף החרדי חיים בורנשטיין מזמין אתכם לערב קולינרי משובח בו הוא יציג את הכשרון שלו במטבח ויחשוף טבח מהסודות המקצועיים שלו

השף החרדי מגלה סודות מקצועיים מהמטבח
סטייק צילום: באדיבות המצלם

בערב קולינרי מיוחד שמתקיים במתכונת מצומצמת ובהרשמה מראש, מפיק השף החרדי חיים בורנשטיין ערב ייחודי בטעמו במהלכו יציג כשרון קולינרי יוצא דופן. בורנשטיין ישתמש במיטב חומרי הגלם הכשרים ויציג ארוחה בת 13 מנות ייחודיות, כשבין לבין גם יעניק טיפים ורעיונות.

כולכם בטח מכירים אותו מאליפות השפים הארצית לשנת 2018, שבו התחרו בין היתר מיטב השפים מהארץ, חלקם גם בעלי מסעדות מישלן בחו"ל, על המנה הטובה ביותר ובורנשטיין לקח בגאווה את מדליית הזהב והמקום הראשון בתחרות.

כיום, חיים משמש כמומחה קולינרי ויועץ למיטב בתי המלון, מסעדות ואף חברות תעופה, על מנת לשדרג את התפריט ואת המנות הקיימות, מתוך תחושת שליחות - לקדם את הקולינריה הכשרה בישראל ובעולם.

על הערב הקולינרי המיוחד מספר בורנשטיין, "קיבלתי אין ספור פניות מאנשים שרוצים לטעום ורוצים ללמוד עלי ועל המנות שלי יותר. החלטתי לעשות לקבוצה מצומצמת, שתשתתף בערב קולינרי שבו אוכל קצת להעביר את ההשראה שלי לאנשים על ידי הגשת מנות תוך כדי שאסביר על הטכניקות הבסיסיות בתורת הבישול הקולינרי ומקור ההשראה שלי לכל מנה ומנה".

השף החרדי פנה ללקוחותיו, "בערב הזה אקח אתכם למסע חווייתי של כשלוש שעות שתכלול 13 מנות ממיטב המטבחים מהארץ ומהעולם שנבחרו בקפידה, על מנת לנסות להגיע למירב קצוות הניחוחות והטעמים ככל האפשר.

הערב מלווה בפיירינג של יין ממיטב היקבים הישראלים.

מספר המקומות מוגבל לערב הזה לכן ההרשמה לערב זה מתבצעת מראש והמקומות נתפסים מוקדם מהצפוי.

להרשמה ופרטים ניתן לפנות ל-053-2837552

החרדי מתכון

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד