י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"קראנו, שמענו והזדעזענו!"

אימהות החיילים החרדים: "מעלילים עליהם"

ימים קשים עוברים על גדוד הנח"ל החרדי בצה"ל, לאחר שאיבדו שניים מחבריהם בפיגוע הירי בגבעת אסף, כאשר נוסף עודנו נלחם על חייו בבית החולים | לאור ההכפשות, שיגרו אימהות לחיילים בגדוד מכתב לרמטכ"ל ולדובר צה"ל תחת הכותרת "עלילות נגד ילדינו, גיבורי הנח"ל החרדי"

אימהות החיילים החרדים: "מעלילים עליהם"
חיילים חרדים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

אימהות של לוחמי הנח"ל החרדי כתבו לרמטכ"ל ויצאו נגד הכפשת בניהן לאחר הפיגועים ביהודה ושומרון. "עלילות שווא על תפקוד לקוי ועל רמה אנושית נמוכה - הזדעזענו!". כך מפרסם הבוקר (שני) לראשונה, כתב הדתות של 'ישראל היום'- יהודה שלזינגר.

שבועות קשים עוברים על לוחמי הנח"ל החרדי. שניים מחבריהם - לוחמי גדוד "נצח יהודה" סמ"ר יובל מור יוסף הי"ד וסמל יוסף כהן הי"ד - נרצחו בפיגוע הקשה בגבעת אסף לפני כחודש, וחבר נוסף, שנפצע בפיגוע, עדיין נלחם על חייו. בנוסף, חיילים הושעו אחרי שהתעמתו עם שוטרי מג"ב בבית אל והואשמו בחוסר מקצועיות.

כעת, מתפרסם לראשונה מכתב שכתבו אימהות של לוחמים בגדוד, שיוצאות נגד הכפשת בניהן הלוחמים. על המכתב, המיועד לרמטכ"ל גדי איזנקוט, לקצינת פניות הציבור ולדובר צה"ל, חתמו שש אימהות: בת אל גרינשפן, מיכל קרוטהמר, ענת גנירם, עינת נוקד, סוניה אללי ורונית אלון.

תחת הכותרת "עלילות נגד ילדינו, גיבורי הנח"ל החרדי", כתבו האימהות כי "שלחנו את בנינו יקירינו להגן על מדינת ישראל. הם בחרו במסלול הזה דווקא כי ידעו שבגדוד נצח הם יוכלו בוודאות לשרת שירות קרבי ומשמעותי במסגרת שמתאימה לעולמם, לאורח חייהם ולאמונותיהם. הם עברו מסלול הכשרה מקצועי לא קל על ידי צוות מפקדים נפלא, והפכו יחד לחבורה אמיצה ולפלוגה מקצועית וטובה, ששומרת על אזרחי מדינת ישראל ופועלת ללא פחד לאתר מחבלים שמנסים להפר את שגרתנו ולמרר את חיינו פה במדינה. לצערנו הרב, בשבועות האחרונים ילדינו הלוחמים על הגנת מדינת ישראל עוברים רצח אופי. מעלילים עליהם עלילות שווא על תפקוד לקוי, על חוסר מקצועיות ועל רמה אנושית נמוכה. קראנו, שמענו והזדעזענו!".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה, כי גדוד "נצח יהודה" מבצע פעילות מבצעית אינטנסיבית בהגנה על התושבים והעוברים בגזרתו, וכן פעילות מבצעית רבה למיגור הטרור ביו"ש. "הגדוד תרם רבות לביטחון המדינה וזוכה להערכה רבה ממפקדי צה"ל על פעילותו לאורך השנים. צה״ל מחזק את הלוחמים ומודה למשפחותיהם שתומכות בהם ובשירותם. צה"ל מלווה וימשיך ללוות את המשפחות השכולות ואת משפחת החייל הפצוע ומייחל להחלמתו המלאה".

הנחל החרדי מכתב עלילות שווא חיילים חרדים גבעת אסף פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד