י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החשש בטלז סטון

גפני טוען: "אין הרבה מקומות נורמלים" • צפו

ח"כ משה גפני ירד ליישוב 'טלז סטון' והשמיע הבטחות לתושבים באם המועמד מטעם המפלגה הליטאית ייבחר לראשות המועצה המקומית | צפו בוידאו

גפני טוען: "אין הרבה מקומות נורמלים" • צפו
גפני צילום: באדיבות המצלם

יושב ראש ועדת הכספים, ח"כ משה גפני ירד ליישוב שעלה לכותרות - טלז-סטון, לקראת מערכת הבחירות שיתקיימו מחר, ושיגר צרור הבטחות לתושבים - אם מועמד 'דגל' יצחק רביץ ייבחר לראשות המועצה המקומית.

ח"כ גפני פנה לנוכחים, "אין לי עניין לנפח אבל שתדעו שהבחירות האלה הם גורליות, ואם חס וחלילה ר' יצחק (רביץ א.ק.) לא ייבחר, המשמעות של העניין שהעיר הזאת (המועצה א.ק.) לא נשמעת לגדולי התורה".

יו"ר 'דגל התורה' הוסיף, "העיר הזאת נמצאת במקום אחר לגמיי מבחינת העניין שאי אפשר לדעת לאן להגיע עם הילדים שלהם, נכון שלכל אחד יכול להיות תירוץ אמיתי, שמעתי גם תירוצים אמיתיים, אבל הם לא משנים את אורח החיים".

לדברי גפני, "ההצלחה כאן תלויה גם בפער, כי היא מעמידה את טלזסטון במקום אחר לגמרי. מקום שבו אברך יכול לבוא לגור פה, לחנך את הילדים שלו, כמו בכל מקום נורמלי אחר. אין הרבה מקומות נורמלים".

"אני מבטיח לכם, שאם ר' יצחק רביץ נבחר לראשות המועצה אני עומד מאחוריו בכל הדברים", הצהיר גפני. "העזרה תתבטא בפיתוח ובנייה וכן בשירותים החינוכיים שנדרשים בשל מורכבות האוכלוסייה. הבחירות האלה הם גורליות על המקום. האם המקום ילך למקום אחר לגמרי או יעמיד את עצמו על עולם התורה הכי חשוב שיכול להיות".

"אני עזרתי לרב רוזנטל זכרו לברכה שהיה לו הרבה בעיות, חלק הצלחנו וחלק לא ואני חושב שצריך להמשיך את מה שהיה פה במשך השנים".

 

טלז סטון משה גפני דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד