י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תוסיפו לרשימה

מפלגה חדשה: גל הירש מציג את 'מגן'

גל הירש לקח ברצינות את כניסתו לחיים הפוליטיים ולא ממתין לשריונים במפלגות קיימות | הבוקר הוא ניגש לרשם המפלגות במשרד המשפטים ורשם מפלגה חדשה | חבריו ל'בחדרי': "מציעים לכולם להצטרף לאיש ימין, ציוני וערכי"

מפלגה חדשה: גל הירש מציג את 'מגן'
גל הירש צילום: פלאש 90

שיא חדש של מפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-21, היום מצטרפת מפלגה נוספת לרשימה, רשימתו של תת אלוף במיל' גל הירש, שהודיע על הקמת מפלגה עצמאית שתתמודד לכנסת.

על פי דיווחו של העיתונאי חיים לוינסון ב'הארץ', גל הירש רשם היום (שלישי) מפלגה חדשה אצל רשם המפלגות במשרד המשפטים שתיקרא 'מגן'.

הירש צבר אהדה ציבורית בשנה האחרונה, לאחר שהיה מועמד השר לביטחון פנים גלעד ארדן למפכ"ל המשטרה, אך בשל חקירה שנפתחה נגדו מינויו סוכל ומי שמנבחר בסופו של דבר היה רוני אלשיך.

מפלגתו של הירש מצטרפת למפלגות החדשות, שהוקמו כבר בשבועיים האחרונים, מאז הכריז ראש הממשלה על הליכה לבחירות, בהן, מפלגת 'חוסן לישראל' בראשות בני גנץ, תל"מ בראשות בוגי יעלון, 'גשר' בראשות אורלי לוי - אבוקסיס, 'הימין החדש' בראשות איילת שקד ונפתלי בנט ו'תנועת המחאה' של אלדד יניב, לצד עוד רשימות של אישים שונים מוכרים פחות שרשמו מפלגה חדשה.

נציין כי מאז ההכרזה על בחירות מוקדמות, נשמעו קריאות לשריין את הירש ברשימת 'הליכוד' וכן ברשימות נוספות ולא ברור מדוע החליט הירש להקים מפלגה משל עצמו, כשלא ברור, האם יצליח לעבור את אחוז החסימה בריצה עצמאית.

חבריו של גל הירש שעומדים מאחורי הקמת המפלגה, מסרו ל'בחדרי חרדים', כי "אנחנו מציעים לכולם להצטרף לאיש ימין, ציוני וערכי".

 

גל הירש מפלגה חדשה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד