ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בכפר אבו שח'ידם

כך נעצר המחבל שביצע את הפיגוע בגבעה

בכפר אבו שח'ידם שבגדה נלכד המחבל הנתעב שביצע את פיגוע הירי המחריד בגבעת אסף, בו נרצחו שני חיילי הגדוד החרדי 'נצח יהודה' | צפו בתיעוד המעצר

כך נעצר המחבל שביצע את הפיגוע בגבעה
מעצר המחבל עאצם ברגותי שביצע את פיגוע הירי בגבעת אסף צילום: דובר צה"ל
חצי יממה לאחר שהותר לפרסום כי נעצר המחבל עאצם ברגותי, שהיה שותף לביצוע פיגוע הירי בטרמפיאדה בגבעת אסף, צה"ל מפרסם תיעוד וידאו של מעצרו הלילה בכפר אבו שח'ידם בגדה.
המחבל, כך על פי הודעת השב"כ, היה עסוק בימים האחרונים בהכנות לביצוע פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס רובה מסוג קלאצ'ניקוב, תחמושת רבה וכן אמצעים לראיית לילה.
בפיגוע, נרצחו שני חיילי צה"ל מגדוד נצח יהודה, סמ"ר יובל מור יוסף הי"ד וסמל יוסף כהן הי"ד. חייל נוסף מהגדוד, נתנאל אילן (פלבר) בן שיינע ציפורה נפצע באורח קשה מאוד ושירה סבג צעירה תושבת בית אל נפצעה אף היא באורח קשה.
המעצר הלילה שבוצע על ידי לוחמי שב"כ וימ"מ הוא שיאו של מאמץ מודיעיני ומבצעי שהחל מיד לאחר הפיגוע, במהלכו, הפעיל שב"כ וצה"ל יכולות מודיעיניות, מבצעיות וטכנולוגיות שונות לצורך איתור המפגע, כולל מעצר של עשרות פעילים וסייענים מקרב תשתיות החמא"ס בגזרת בנימין.
המחבל עאצם ברגותי, הוא אחיו של צאלח ברגותי (29) שביצע את פיגוע הירי בעופרה וחוסל במהלך מעצרו בכפר כובר שליד רמאללה. שניהם בנים לעומר ברגותי, איש חמאס מוכר נשפט למאסר עולם אך שוחרר בשנת 1985 בעסקת ג'יבריל, אך נעצר מאז כמה פעמים.
גבעת אסף מעצר מחבל פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד