י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יצא בנס

השדרן שנפצע ל'בחדרי': מקווה להחלים מהר

סמוך לחצות ליל דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים', על אודות איש תקשורת חרדי, שנפצע באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים. בחסדי שמים במהלך הלילה לאחר בדיקת CT התברר גודל הנס | בשיחה עם 'בחדרי' הוא התיר לפרסם את שמו, תיאר את אשר אירע ואמר: "מתוקף התנדבותי ראיתי הרבה תאונות, הפעם ראיתי איך זה קורה"

השדרן שנפצע ל'בחדרי': מקווה להחלים מהר
אשר גרייבר על רקע הרכב הפוגע צילום: באדיבות המצלם

חַסְדֵי הַשֵּׁם: שדרן ברדיו 'קול חי' שנפצע בתאונה מתאושש ומצבו טוב, הוא סובל משברים וחבלות בלבד.

אמש (שלישי) בשעה 23:10 לערך, אשר גרייבר (23), יצא רגלית מתחנת הרדיו בבני ברק וחצה את הכביש ברחוב בן גוריון ברמת גן, במעבר חצייה - ונפגע מרכב.

גרייבר, מגיש תכנית 'בקצב היום', קריין ועורך, נפגע בראשו משמשת הרכב ונפל לכביש כשהוא פצוע ומדמם. שמשת הרכב הפוגע, התנפצה כמעט לחלוטין, מה שמצביע בדרך כלל על פגיעת ראש קשה.

כונני איחוד הצלה וצוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשמצבו מוגדר בינוני עם חשד לפגיעת ראש קשה וחבלות נוספות.

במהלך הלילה שוחח אשר גרייבר עם 'בחדרי חרדים' וסיפר כי יצא רגלית מהרדיו. "חציתי במעבר חצייה ברחוב סמוך, לפתע רכב הגיע במהירות ופגע בי בעוצמה רבה".

הרכב הפוגע. (באדיבות המצלם)

"מתוקף התנדבותי ראיתי הרבה תאונות", הוסיף גרייבר ל'בחדרי', אך "הפעם ראיתי איך זה קורה. ברוך השם שהפגיעות קלות יחסית. מקווה להחלים מהר ולברך ברכת הגומל".

חבריו סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי לאחר צילום CT ובדיקות נוספות התברר גודל הנס, גרייבר אינו סובל מפגיעת ראש כי אם ממספר שברים פנימיים וחבלות נוספות. חבריו מצילי החיים ביקרו אותו במהלך הלילה בבית החולים, שם שוחח איתם כשהוא בהכרה מלאה ומרגיש יחסית טוב.

בוחני תנועה של משטרת מרחב דן הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירה לנסיבות התאונה.

התפללו להחלמתו המהירה של אשר בן פאינה.

אשר גרייבר תאונת דרכים פגיעת ראש נס ברכת הגומל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד