י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אשרי חלקו

הזמר הענק סירב להצעה המפתה בגלל השבת

הזמר עומר אדם שצובר פופולריות עצומה בישראל, קידש שם שמים כשהודיע שסירב להופיע באירוע תחרות שירה עולמית, משום שההכנות ייערכו בעיצומה של שבת קדוש

הזמר הענק סירב להצעה המפתה בגלל השבת
עומר אדם צילום: Jorge Novominsky/Flash 90

קידוש השם: עומר אדם, מי שהפך בשנים האחרונות לגדול הזמר הישראלי, הודיע בימים האחרונים כי הוא מוותר על הופעתו בתחרות שירה עולמית שצפויה להתקיים בישראל, בשל העובדה שההכנות למופע יתקיימו בשבת קודש.

על פי הדיווחים בתקשורת הכללית, אדם נפגש עם מארגני אירוע השירה והוצע לו להופיע בפריים טיים של האירוע תוך קבלת שכר גבוה, אלא שמה שגרם לעומר לוותר על הופעתו, זו הדרישה לערוך חזרות בשבת קודש.

באירוע שיתקיים לאחר חג הפסח צפויים להשתתף מאות אלפי תיירים שיבואו מרחבי העולם ברכבת אווירית, כאשר ההכנות למופע שיתקיים במוצ"ש יערכו בעיצומו של יום המנוחה ובעקבות כך יצא חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן במאבק שנחל הצלחה, במטרה שלא לקיים את האירוע בירושלים.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, מסר בתגובה: "עומר אדם קיבל הצעה להשתתף במופע האמנותי של אירוויזיון 2019. לאחר פגישה בין הצדדים, ולאור זה שהחזרות הגנרליות מתקיימות במהלך השבת, החליט עומר למרות הכבוד הגדול לא לקחת חלק באירוע והוא מודה מקרב לב על הפניה".

מ"כאן" שאחראים על הפקת האירוע נמסר בתגובה: בימים אלו אנו מגבשים את התוכנית האמנותית לאירוויזיון 2019. בבוא הזמן נפרסם את רשימת האומנים שיקחו בו חלק.

השר אריה דרעי כתב לזמר עומר אדם: "ישר כוח עומר אדם, מרגש לקרוא זאת. אני משוכנע שבזכות שמירת השבת, שהיא מקור הברכה תמשיך להצליח ולעשות חיל".

עומר אדם שבת קודש קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד