י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אתם משפחה יהודית מפגרת"

דיילות התעללו בזוג חרדי שטס לחופשה

אנטישמיות והתייחסות מפלה בטיסה: זוג חרדי מבורו פארק שטס לחופשה הורחק מכל נסיעה עתידית בחברה, בעקבות כסא לתינוק שהעלה למטוס - באישור החברה • בחברה מגיבים לפניית 'בחדרי': "איננו סובלים כל צורה של אפליה"

דיילות התעללו בזוג חרדי שטס לחופשה
חרדים בטיסה. אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

זוג חרדי מבורו פארק שטס ביום שלישי האחרון עם חברת התעופה 'ספיריט אירליינס' עבר חוויה קשה ולא נעימה מאנשי הצוות שהיו על המטוס, שהובילה להרחקתו מכל נסיעה עתידית בחברה.

המקרה אירע בטיסה משדה התעופה ניוארק לפורט לודרדייל - יעד החופשה של בני הזוג החרדי, שיצאו יחד עם שלושת בנותיהם ⎼ בגילאים 2 ו-3 ותינוקת בגיל חודש.

תהליך הצ'ק-אין של הזוג החרדי עבר בשלום ונראה היה כי שום דבר לא יפריע את הזוג בדרכו להפוגה קלה מהחיים הסואנים.

בני הזוג, שביקשו רשות להעלות למטוס את כיסא התינוק מהרכב, התיישבו במקומותיהם, כאשר את התינוקת הניחו בכיסא הרכב כשהוא חגור במושב הבטיחות.

עד כאן הכל טוב ויפה. אלא שלפתע ניגשה אליהם דיילת אליהם והודיעה להם חד משמעית כי הם חייבים להוציא את התינוקת מהכסא מאחר ולדבריה "זה לא מאושר".

הם ניסו להסביר לדיילת שאישרו להם בעלייה למטוס להכניס את הכיסא, אך ללא הועיל - הדיילת לא הסכימה וביקשה מההורים להוציא את התינוק מהכיסא, תוך שמושב המכונית נלקח על ידי דייל. 

בסוף הטיסה הודיעו למשפחה שימתינו לשוטרים שילוו אותם החוצה. ואכן, שני שוטרים ושני מנהלים מחברת התעופה הגיעו ללוות את הזוג החרדי.

הם שאלו את המשטרה איזה פשע הם ביצעו ולא קיבלו שום מענה, חוץ מאחד מהמנהלים של חברת התעופה שטען שהם לא חגרו את חגורות הבטיחות.

לאחר שיצאו מהמטוס נאמר למשפחה כי הם אינם רצויים יותר בטיסות של 'ספיריט אירליינס' בעתיד וכי הטיסה חזרה שלהם לא מאושרת והיא מבוטלת. "תמצאו טיסה אחר הביתה", נאמר להם, ואלו נותרו המומים.

עד ראייה שהיה על המטוס סיפר לאתר Yeshiva world news, כי הדיילת דיברה למשפחה בצורה מחפירה ואנטישמית, ואמרה לה: "אתם משפחה יהודית מפגרת".

בתגובה לפניית 'בחדרי חרדים', הגיבו מטעם החברה על הטענות של המשפחה החרדית.

לדברי החברה: "הבטיחות של האורחים שלנו ושל הצוות הוא בראש סדר העדיפויות שלנו. על פי הדיווח מאנשי הצוות, המשפחה התעלמה מההוראות של אנשי הצוות מספר פעמים, החל בתהליך העלייה למטוס ועד לנחיתה".

בחבה הוסיפו כי "המשפחה לא פנתה אלינו עם הטענות הללו, אבל אנחנו נפתח עכשיו חקירה וניקח את העניינים האלו ברצינות רבה. "ספיריט איירליינס" אינה סובלת כל צורה של אפליה. אנו גאים מאוד בהתייחסות של הצוות שלנו ושואפים לספק שירות יוצא דופן לכל האורחים שלנו".

טיסה זוג חרדי דיילות חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד