י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למעלה מדרך הטבע

נס של ממש: מוישי התעורר בבית החולים

נס גלוי: האברך מאשדוד שנפל מביתו בקומה רביעית לפני כחודשיים והיה שרוי במצב אנוש, פקח את עיניו והתעורר לחיים, מתקשר עם סביבתו, ומוחו ב"ה לא נפגע | ליפא שמלצר שיגר סרטון חיזוק

מסדרונות בית חולים. אילוסטרציה - צילום: pixabay
מסדרונות בית חולים. אילוסטרציה - צילום: pixabay צילום: pixabay

התרגשות בבית החולים שיבא בתל השומר: האברך הצעיר ר' משה בן פרומט רבקה שנפל במוצאי שבת בחודש כסלו מקומה רביעית, בעת העברת דירתו באשדוד, התעורר ביום שישי האחרון ומתקשר עם משפחתו וחבריו, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מוישי שנפל מגובה, אושפז תחילה בבית החולים אסותא במצב אנוש ומאוחר יותר הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר סדרת ניתוחים בחסדי שמים הוא התעורר ומוחו לא נפגע, אך הוא עדיין זקוק להמשך שיקום שייקח עוד זמן רב. 

התרגשות גדולה בקרב ידידיו ומכריו עם היוודע הבשורה שציינו את התפילות הנרגשות שנערכו בכל תפוצות ישראל ואת הנס הגדול שאירע לו שנפל לתוך בור כי אם היה נופל סנטימטר ליד הוא לא היה בין החיים. 

ר' משה מקורב למשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן ודואג להפצת תורתו בכל מאודו.  

מורו ורבו הרה"צ רבי אלימלך בידרמן ששמע את הבשורה הטובה ואף יצא מגדרו בכדי לסייע לו באופן אישי ולא מש ממיטת חוליו אמר למקורביו: "תראו מה זה ניסים, מי שמזכה את הרבים ומתעסק עם זיכוי הרבים יש פה ניסים למעלה מדרך הטבע".  

גדול הזמר החסידי ליפא שמלצר, שעקב גם הוא בדריכות אחר מצבו של האברך פרסם מיד עם הישמע הבשורה, סרטון מחזק עם גראמען ביידיש לאברך.

 

רבי אלימלך בידרמן נפילה מגובה אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד