י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"המחבל נכנס לבית וגבה את שלו"

בהלוויה קורעת לב: הנרצחים הובאו למנוחות

אחד הבנים ספד ואמר בכאב: "אמא שלי התחבאה כל החיים בבית" לאחר שזו הייתה נפגעת חרדה בשלושה פיגועי טרור, "ובסוף המחבל נכנס לבית וגבה את שלו שם"

בהלוויה קורעת לב: הנרצחים הובאו למנוחות
הלווית הרב יהודה כדורי ז"ל ואשתו תמר ע"ה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

הרב יהודה כדורי ז"ל ואשתו תמר ע"ה מובאים בשעה זו למנוחות, כאשר מאות מלווים אותם בדרכם האחרונה. בני המשפחה, כפי שפרסמנו מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', מתייחסים לרצח כאל פיגוע על רקע לאומני, אך סירבו לדבר על כך גלויות.

אחד הבנים ספד ואמר בכאב לב "אמא שלי התחבאה כל החיים בבית" לאחר שזו הייתה נפגעת חרדה בשלושה פיגועי טרור, "ובסוף המחבל נכנס לבית וגבה את שלו שם".

החתן, בעלה של הבת, אמר "אני כבר 16 שנה במשטרה, פענחתי תיקים מורכבים. יש לי רק בקשה אחת מחבריי, תפענחו את התיק הזה מהר שנדע מה קרה, זה לא יחזיר אתכם - אבל זה יתן קצת מנוח. הספקולציות מסביב שוברות אותנו".

צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

על פי הדיווח ב'החדשות', אצל כמה גורמים המעורים בפרטי החקירה, מסתמנת הערכה זהירה, לפיה הרקע לרצח לאומני, אך הרקע הפלילי נבדק באותה מידה. יהודה בן יוסף, תושב השכונה וחבר מועצת עיריית ירושלים, סיפר למשה נוסבאום כי באותו יום נפרצו מספר דירות בשכונה, וגם דירתו הפרטית.

מאז הרצח של בני הזוג, חוקרי זיהוי פלילי (מז"פ) שוהים בדירת בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, ואוספים ממצאים, תרים על דיגמות DNA שאולי הותיר הרוצח או הרוצחים. לבקשת המשטרה, החקירה מתנהלת תחת צו איסור פרסום, כך שבשלב זה לא ניתן להרחיב בפרטי החקירה.

צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

יהודה ותמר כדורי ז"ל חקירת משטרה רצח בירושלים הר המנוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד