י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסאגה בעיר החרדית

מקלב: "אנחנו מכירים בכך שפרוש הוא רה"ע"

תושבי אלעד נאלצים מזה תקופה ארוכה לסבול, בשל מאבקי הכוח שנמשכים בין הצדדים הניצים בעירייה והמשא ומתן התקוע בין 'דגל התורה' וש"ס לראש העיר הנבחר • בראיון ל'בחדרי' מבהיר ח"כ מקלב כי אין גוש חוסם בעיר, אך מאשים את פרוש בכך שאינו מעוניין לפתור את הנושא

מקלב: "אנחנו מכירים בכך שפרוש הוא רה"ע"
מקלב צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

ח"כ אורי מקלב, שמונה על ידי תנועת דגל התורה לרכז את המו"מ בעיר אלעד, יוצא למתקפה מרומזת על ראש העיר ישראל פרוש ומאשים בראיון ל'בחדרי חרדים', כי רק צד אחד אומר שהוא מעוניין לפתור את הנושא הסבוך.

"אני מקווה שנושא אלעד ייפתר בימים הקרובים, כששני הצדדים ירצו מאוד. אני מכיר צד אחד שאמר את זה ואומר את זה בצורה מאוד מפורשת", אמר מקלב ל'בחדרי חרדים' כשלדבריו, "אין שום גוש חוסם באלעד".

מקלב הוסיף עוד כי, "אנחנו (דגל התורה וש"ס א.ק.) מכירים בזה ולא משנה מה היה קודם. ישראל פרוש הוא ראש העיר ואנחנו רוצים לתת לו את האפשרות להמשיך לפתח את העיר. לרגע אחד לא אמרנו אחרת, כל הפרשנויות שטענו כן גוש חוסם, לא גוש - אין גוש חוסם".

"הפירוש של 'גוש חוסם' הוא שאתה עושה כל מאמץ לחסום את ראש העיר ואת זה אמרנו שלא נעשה", ציין מקלב והבהיר כי "זה שיש לנו דרישות קואליציוניות, אנחנו רוצים בסך הכל רוצים שתוצאות הבחירות יבואו לידי ביטוי".

לסיום דבריו הצהיר מקלב כי, "כשיפנימו את זה, ואני מקווה שזה יהיה בקרוב, מתוך רצון טוב ולא מתוך הכרח, כי פנינו ללכת לשיתוף פעולה ביחד ולהמשיך את הפעילות בתוך העיר. זאת המטרה שלנו".

מטעמו של ישראל פרוש נמסר ל'בחדרי חרדים': "ראש העיר בוחר בשלב זה שלא להגיב על כל מה שנאמר עליו והוא מתפלל ומייחל שהכל יסתיים בימים הקרובים לתועלת תושבי אלעד וקידומה של העיר".

אורי מקלב אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד