י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חוסר אחריות

המטפלת הגיעה לעבודה חולה - וזה עונשה

בגלל חוסר אחריות שגובלת בפשע, מטפלת תאבד את משרתה | לפי כשבועיים הגיעה למעון כשהיא חולה בחצבת וסיכנה בכך את הילדים | הילדים נזקקו לחיסון באופן בהול 

המטפלת הגיעה לעבודה חולה - וזה עונשה
גן ילדים. אילוסטרציה צילום: pixabay

המלחמה בהתפשטות מחלת החצבת גוררת לעונשים כבדים. מטפלת שהגיעה לעבודתה במעון בשכונת בית הכרם בירושלים, כשהיא חולה במחלת החצבת וסיכנה בכך את הפעוטות, תפוטר.

על פי הדיווח באתר ynet, המקרה אירע לפני שבועיים, המטפלת לא חשה בטוב, ובכל זאת הגיעה לעבודתה כרגיל, תוך שהיא מסכנת את הילדים בהן היא מטפלת. כשהדבר נודע להנהלת הגן, הם פנו מיידית למשרד הבריאות ועידכנו על המקרה.

צוות המעון עדכן והורה להורי הילדים לחסן אותם מחש שנדבקו מהמטפלת הלא אחראית. "צוות המעון פעל למציאת פתרון מידי ובזכות פנייתנו חוסנו התינוקות עוד באותו היום, שאר הילדים ואנשי הצוות התחסנו כולם למחרת", נמסר מהנהלת המעון ל-ynet. 

המטפלת הלא מסורה, הוצאה לחופשה והיא עומדת בפני פיטורים בשל מעשה לא אחראי, תוך סיכון חיים. יצוין כי אף לא אחד מילדי הגן חלה בחצבת.

משרד הבריאות מסר בתגובה למקרה: "הוראות מפורטות בדבר הפניית התינוקות והפעוטות לחיסון סביל או פעיל ניתנו בו ביום באמצעות הנהלת המעון והמפקחת עליו. תינוקות מתחת לגיל שנה שלגביהם נדרש חיסון סביל ולא יכלו לקבל הפנייה מרופא הילדים, בשל השעה המאוחרת ביום שישי, הופנו ישירות לחדר מיון בשערי צדק, שם קיבלו את החיסון".

 

חצבת מטפלת פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד