י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מינוי חדש של 'כללית' בקרית מלאכי

מישל טפירו מאישי הציבור המוכרים בקרית מלאכי התמנה לתפקיד מנהל קשרי לקוחות של 'כללית' בעיר

טפירו מכיר את מערכת הבריאות בקרית מלאכי מבפנים מזה שנים רבות • עד לאחרונה שימש כסגן ראש העיר והוא נהנה מאהדה ציבורית חוצת מגזרים

מישל טפירו מאישי הציבור המוכרים בקרית מלאכי התמנה לתפקיד מנהל קשרי לקוחות של 'כללית' בעיר
מישל טפירו צילום: יח"צ כללית

חדש ב'כללית' בקרית מלאכי: מישל טפירו, מעסקניה הבולטים של קירית מלאכי, התמנה לתפקיד מנהל קשרי לקוחות של 'כללית' בעיר. המינוי בא על רקע התפתחותה המואצת של קריית מלאכי שמספר התושבים שלה עומד להכפיל את עצמו בשנים הקרובות.

בעבר שימש טפירו בתפקידים שונים בתחום הבריאות בעיר והוא מוכר כאיש ציבור שרבים פונים אליו לייעוץ בעניינים רפואיים שונים. בשנים האחרונות שירת את הציבור מלשכת סגן ראש העיריה, ועתה הוא מצטרף ל'כללית' בעיר, הקופה המובילה בקרית מלאכי, שלה מספר הלקוחות הגבוה ביותר.

"עם סיום התפקיד שמילאתי בעירייה היה ברור שאני הולך להשתלב במקום אותו אני מכיר יותר מכל, בתחום הבריאות", אומר טפירו ומגלה כי לפתחו התגלגלו הצעות שונות אך מכולן הוא בחר ב'כללית' שהיא הקופה המובילה בעיר וזוכה לאמונם של רבים מתושבי קריית מלאכי.

בעיר הדרומית בשורת המינוי החדש הכתה גלים. טפירו, מהדמויות המוכרות ביותר בעיר והמזוהות עם הציבור החרדי בקרית מלאכי צפוי להוביל את 'כללית' אל העידן החדש – התפתחותה של קריית מלאכי והכפלת אוכלוסיית התושבים שלה. טפירו מספר כי גם בשנים האחרונות כששימש בתפקיד עירוני עקב מקרוב אחר התפתחות מערכת הבריאות בעיר ורבים פנו אליו לייעוץ. הוא הבין כי 'כללית' היא היחידה שמבינה את צרכי התושבים ונכונה להזניק את שירותי הבריאות קדימה. בין השאר הוא מונה את המרכז החדיש להתפתחות הילד של 'כללית' בקרית מלאכי וכן שורה של רופאים מומחים בכל מקצועות הבריאות, המקבלים את לקוחות 'כללית' בעיר.

מישל טפירו: "בשעה טובה חזרתי לתחום הבריאות והפעם כמנהל קשרי לקוחות של שרותי בריאות כללית בעיר. תושבי קרית מלאכי מבינים מי משרת אותם בנאמנות ובמקצועיות והם רואים ב'כללית' את הקופה המובילה והמתקדמת".

כללית קריית מלאכי לקוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד