י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שקד תוקפת

"ח"כיות מנצלות את הפרשה לקמפיין אישי מכוער"

שרת המשפטים איילת שקד תקפה בחריפות את חברות הכנסת מהשמאל שהשמיעו ביקורת חריפה נגדה בשל הפרשיה החדשה במערכת המשפט

"ח"כיות מנצלות את הפרשה לקמפיין אישי מכוער"
הפגנת שמאל צילום: תומר ניונברג, פלאש90

שרת המשפטים איילת שקד נשאה דברים בסמינריון משפט עברי במלון דן בירושלים והשמיעה ביקורת חריפה כלפי חברות הכנסת מהצד השמאלי של המפה שלדבריה ניהלו קמפיין מכוער נגדה.

השרה שקד תקפה, "בימים האחרונים יש נגדי מתקפה משולחת רסן, שקרית ומסיתה, האשמות שווא ובדיות. אבל המתקפה המאכזבת מכולן היא המתקפה מצד ח"כיות מהשמאל. כאלה שעבדתי איתן בכנסת יומיום בצורה ישרה, הגונה. הן מכירות אותי היטב. אנחנו חלוקות אידיאולוגית, אבל ראיתי בהן חברות לעבודה".

"כולן נשים. וזו האכזבה שלי", אמרה שקד. "הן מנצלות את הפרשה האחרונה לקמפיין פוליטי אישי ומכוער. המתקפות הפוליטיות משמאל לא ירפו את ידי. אני מתכוונת לכהן כשרת משפטים ארבע שנים נוספות עד שאשלים את המהפכה שבה התחלתי".

יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ הגיבה לדברי שקד, "מצער אך צפוי שבמקום להכות על חטא, לעשות חשבון נפש, ולהתנצל על חלקה בהאדרתו של אפי נוה ובהפקדת כוח בלתי מרוסן בידיו – עושה השרה שקד מה שהיא מיטיבה לעשות: תוקפת. אבל הכתם נשאר על הקיר והוא לא ימחה. גם הציפייה שלה מחברות כנסת נשים שלא לתקוף אותה רק בשל היותה אשה, מעידה על תפיסה משובשת של תפקידן של נשים בעולם האידיאולוגי והפוליטי".

ח"כ מרב מיכאלי תקפה אף היא, "שקד מבינה בניצול פוליטי. היא עשתה קריירה מניצול פוליטי. היא ניצלה את תפקידה כשרת משפטים לקמפיין פוליטי. פגעה במערכת המשפט לצרכים פוליטיים. ועכשיו, כשהשיטות הכוחניות שלה אפשרו שחיתות בלב המערכת, היא עושה את הדבר הקבוע של הימין - מאשימה את השמאל. ובכן, איילת, זה לא השמאל, זאת את".

גם ח"כ רויטל סויד הצטרפה למגיבות ומסרה: "לא חושבת וגם לא טענתי שאיילת שקד ידעה על המעשים המיוחסים לנוה. תקפתי אותה בחריפות ואמשיך בכך בגלל מה שהיא מעוללת למערכת המשפט: הפוליטיזציה הבוטה שהיא מזריקה למערכת, האיומים על עצמאות העליון ורדיפת פרקליטים מקצועיים. "המהפכה" שלה כבר גרמה די והותר נזק, הגיעה הזמן למהפכת תיקון".

ח"כ איציק שמולי אמר,"הימין אולי חדש, המתכון ממש ישן- שתיקה מול השחיתות והסתה מול השמאל. כמה עצוב ונמוך. קצת מודעות עצמית לא תזיק לשרה שקד, שאמנם אינה חשודה בדבר אבל לחטא הקדמון שאפשר זאת- הברית הכוחנית בוועדה לצורך השתקת השופטים היא חתומה כשותפה מלאה. היה והחשדות הקשים יאומתו- גם היא תהיה חתומה על מעשה החבלה החמור שהיה כאן כלפי מערכת המשפט".

איילת שקד שלי יחימוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד