י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ארדן על הירי באתיופי: נפיק לקחים מהאירוע

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן התייחס לירי על הצעיר ממוצא אתיופי בבת ים והודיע כי הלקחים מהאירוע יופקו | "אני מצפה שהאירוע יחקר במהרה", אמר ארדן

ארדן על הירי באתיופי: נפיק לקחים מהאירוע
ארדן צילום: פלאש 90

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן, הגיב לאירוע שבו נהרג צעיר ממוצא אתיופי בבת ים, והצהיר כי יופקו ממנו כל הלקחים הנדרשים.

"אני מביע צער רב על מותו של יהודה ביאדגה ז״ל ועל התוצאה הקשה והטראגית של האירוע בו הוא נורה", אמר השר והוסיף, מבלי לקבוע מה התרחש באירוע, אני מצפה שהאירוע יחקר במהרה על ידי המחלקה לחקירות שוטרים ואוודא שיופקו ממנו כל הלקחים הנדרשים".

כזכור, יהודה ביאדגה, בן 24 מבת ים, נורה למוות בערב שבת בצומת הרחובות הרצל וז'בוטינסקי, לאחר שאיים על שוטרים בסכין, בזמן שככל הנראה סבל מהלם קרב.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי התקבל דיווח על צעיר שמשתולל בחדר המדרגות בבניין מגוריו ברחוב בלפור בבת-ים, כשהוא נושא בידו סכין וקיים חשש לחייהם של העוברים ושבים.

עם הגעת הכוח המשטרתי לזירת האירוע, נמסר להם כי החשוד נמלט רגלית לרחוב סמוך. השוטרים החלו בסריקות ולאחר זמן קצר זיהה אחד השוטרים את החשוד העונה לתיאור, כשזה אוחז בידו סכין מטבח גדולה.

מהבדיקה עולה כי השוטר קרא לחשוד לעצור, אך זה המשיך להתקרב לעברו כשהסכין שלופה בידו - השוטר שחש סכנה מוחשית ומיידית לחייו ביצע ירי לעבר החשוד שפונה על ידי מד"א לבית החולים וולפסון, שם מת מפצעיו.

גלעד ארדן אתיופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד