י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אם תתחצף תחסם ותפסיד"

כשיאיר נתניהו והכתב מהשמאל התעמתו

כתב 'הארץ' חיים לוינסון התעמת אמש בעל גבי הטוויטר עם בנו של ראש הממשלה שהגיב לכתבה ששודרה אודות התיקים בהם חשוד אביו שכללה גם ראיון עם היועמ"ש. בסוף קרב הציוצים איים הבן יאיר נתניהו: "אם תגיב לי שוב בסגנון החצוף הזה תחסם"

כשיאיר נתניהו והכתב מהשמאל התעמתו
יאיר נתניהו/חיים לוינסון צילום: פלאש 90 / צילום מסך מערוץ כנסת

לא רק ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את היועמ"ש והתקשורת על הכתבה ששודרה אמש ב'ערוץ 12' בה גם התראיין מנדלבליט, אלא גם בנו יאיר נתניהו.

הבן יאיר נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏אם סיקור חיובי זה שוחד, מה שהיה הרגע בערוץ 12 זה שוחד בריבוע".

הכתב הפוליטי של 'הארץ' חיים לוינסון עקץ אותו בתגובה: "‏‎למה אתה צופה בזה ולא בערוץ 20? חשוב לחזק אותם".

יאיר לא נשאר והשיב לו: "‏‎שעמדו לסגור את ערוץ 10 בגלל מיליונים שהערוץ חייב למשלם המסים כולכם בכיתם והראתם ״סולידריות קוליגיאלית״. השמחה שלכם על הנסיון לסגור את ישראל היום בחוק המושחת, והשנאה לערוץ 20, מראה שלא קולגיאליות ל״עיתונות״ זה מה שמוביל אתכם אלא קוליגליאליות לשמאל. וכל כלי תקשורת שחורג צריך לסגור".

גם לוינסון ידוע כאחד שלא נשאר חייב אף פעם, הגיב לנתניהו הבן: "‏‎לדעתי אתה קורא "לנו" בולשביקים כי ההשכלה שלך מאוד דלה ומעבר לדיקלומי שפטל אין בכוחך להביא דוגמאות רלוונטיות ומדויקות יותר. זו דעתי לפחות".

"‏‎בולשביקים היו שמאלנים סוציאליסטים שעשו שטיפת מוח לעם שלהם באמצעות התקשורת בה הם שלטו ללא מיצרים", השיב יאיר נתניהו והוסיף, "יש לי תואר ראשון באוניברסיטה העברית שאתם השמאלנים מאוד מחבבים. אם תגיב לי שוב בסגנון החצוף הזה תחסם, ותפסיד את כל האקשן", איים לסיום.

חיים לוינסון סיים והתנצל בהומור כמובן: ‏"‎אוקיי סליחה יאיר. לא אעשה זאת שוב".

לפני קרב הציוצים מול נתניהו הבן, צייץ לוינסון: "‏צופה בכתבה של "מנדלבליט למקורביו" בערוץ 2. התיאור שנמסר שם על תחילת החקירה מאוד מאוד מאוד מאוד מטריד. שנה עבדו עם רכילויות עד שהגיעו להדס קליין שסוף סוף הביאה חומר? לא היה שם שום מידע מבוסס שהגיע שהצדיק את גלגול החקירה?".

הציוץ של לוינסון זכה לפרסום בדף הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובתו לכתבה ששודרה ב'ערוץ 12':

"אפילו כתב ״הארץ״ נאלץ להודות שנערך כאן מסע צייד. מתברר שבמשך שנה המשטרה לא חקרה עבירות, אלא חיפשה עבירות נגדי. קוראים לזה ״תפירת תיקים", כתב נתניהו סמוך לשעת המראתו לביקור מדיני במדינת צ'אד.

"תוכנית כזאת שמשודרת ערב החלטה שהיועמ״ש אמור לקבל בענייני, מטרידה עוד יותר מהראיון המביך של אלשיך בתוכנית ״עובדה״, ערב פרסום המלצות המשטרה".

נתניהו הוסיף לתקוף: "הבחירה לשתף פעולה עם תוכנית כזאת, בעיתוי כזה, היא חסרת תקדים בתולדות המשפט הישראלי ומעלה סימני שאלה קשים".

לסיום כתב, "יש לי דברים חמורים לומר על מה שראינו הערב ואומר אותם כשאחזור מהמסע המדיני לצ'אד".

 

 

יאיר נתניהו חיים לוינסון טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד