ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מזג יוצא דופן מזה 80 שנה

בישראל קופאים - בקצה אחר סובלים גיהנום

בעוד בישראל קופאים מקור בשבועיים האחרונים, באוסטרליה - ידידתה הקרובה נלחמים התושבים בגל חום קיצוני, שהפך את חייהם לגיהנום עלי אדמות | נזקים רבים לתשתיות, מכוניות, אזרחים חולים וכאלה שלא מסוגלים ובורחים 

בישראל קופאים - בקצה אחר סובלים גיהנום
שמש צילום: unsplash

בישראל קופאים, באוסטרליה הצמיגים נמסים מחום והכבישים מתפוררים.

אוסטרליה נאבקת בגל חום קשה, שכבר לא פקד אותה 80 שנה, בסוכנות הידיעות 'רויטרס' דווח כי גל החום נמשך יותר משבוע ימים, והטמפרטורות הגיעו ל-49.1 מעלות, והפכו את חייהם של התושבים לגיהנום.

כבישים וצמיגי מכוניות נמסו, בעלי חיים מתו, ושריפות רבות פרצו ברחבי אוסטרליה.

מדינת ניו סאות' ויילס שבדרום-מזרח אוסטרליה, ועוד מדינות בדרום אוסטרליה, הן אלו שסובלות הכי הרבה מהחום, ווייטקליף, עיירה קטנה עם 150 משפחות, התרוקנה לגמרי מהתושבים, הם לא הצליחו לעמוד בעומס החום ונסעו לחפש מקום קריר יותר, כך דווח באתר 'דה סאן'. העיירה הפכה לעיירת רפאים רותחת.

משרד התחבורה פרסם הודעה ואזהרה לנהגים על הסכנה בנסיעה על הכבישים עקב הטמפרטורות הגבוהות והמסוכנות שגורמות תקלות שונות לכלי הרכב. הרשויות דיווחו שהם מטפלים במעל 60 שריפות, עוד דווח, כי פרמדיקים נקראו לטפל בחולים רבים הקשורים למחלות הקשורות לחום, כולל שלושה ילדים בדרום מערב סידני שסבלו מתשישות, מכת חום והקאות.

16 אנשים בדרום אוסטרליה אושפזו בבית החולים, בשל החום ביום רביעי האחרון, בנוסף משתמשי הרכבת בסידני קיבלו הודעות על עיכובים עקב הטמפרטורות, אוסטרליה אמנם מדינה ללא מלחמות, אך היא כרגע נלחמת מול החום הכבד.

שמש עומס חום קיצוני אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד