י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניצחון לראש העיר

חשיפת 'בחדרי': 'דגל' חתמו עם בלוך - אלו הם התפקידים שקיבלו

ראש העיר בית שמש רושמת ניצחון נוסף ומצליחה באישון ליל לחתום הסכם קואליציוני עם סיעת 'דגל התורה' ,שתקבל שלל תיקים ותפקידים בכירים בעירייה | גרינברג: "היתה שווה ההמתנה הממושכת על מנת להגיע להסכם שהגענו" | בלוך: "יש כאן אמירה שכולם רצויים" | כל הפרטים

חשיפת 'בחדרי': 'דגל' חתמו עם בלוך - אלו הם התפקידים שקיבלו
עיריית בית שמש צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

בתום חודשיים מורטי עצבים, חברי סיעת 'דגל התורה' בבית שמש נפרדים מהאופוזיציה ומצטרפים לקואליציית עליזה בלוך.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', חברי הסיעה שמוליק גרינברג, משה מונטג, ישראל סילברשטיין ושלמה ברילנט, חתמו לפנות בוקר (ראשון) על הסכם קואליציוני עם ראש העיר עליזה בלוך.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי החתימה על ההסכם הגיעה רק לאחר התחייבות של ראש העיר בלוך לנושאי דת רבים בעיר. כאשר מ'דגל התורה' נמסר כי, "בתום משא ומתן ממושך בו דגל התורה עוגנו בהסכם, כך שכל נושאי הדת יישמרו ולא ייפגע כלום".

תפקיד המועצה הדתית יעבור לאחר הבחירות לכנסת ה-21 לידי 'הבית היהודי', בנוסף לסגן שיעבור אליהם היום, כאשר 'דגל התורה' תקבל את תפקיד חבר המועצה הדתית ותדאג שלא תהיה פגיעה בנושאי הדת.

בנוסף, 'דגל התורה' תחזיק בידה את תפקיד משנה לראש העיר, מחזיק תיק שפ"ע, מחזיק תיק כספים גביה וארנונה, מחזיק תיק הגיל הרך ובו מעונות ומשפחתונים ומעונות שיקומיים, תנועות הנוער החרדי, תיק תרבות ופנאי חרדי, תיק פרוייקטים קהילתיים, תיק הבריאות, תיק תחבורה ותנועה.

בנוסף; חבר במטה הבינוי של ראש העיר לקידום בינוי מוס"ח. תיק הפיקוח העירוני, רשות החניה העירונית ותיקים נוספים.
כמו כן, חברות בכל וועדות העירייה ונציגים בדירקטורים העירוניים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאוחרי הקלעים הגיעו 'דגל התורה' לסיכומים שקטים עם בלוך על תפקידי הרבנים הראשיים שייבחרו ובנוסף לחוק נהרי. המפלגה הליטאית תהיה הראשונה לקבל את תפקיד הסגן, באם הוא יתפנה מסיבה כל שהיא.

חבר מועצת העיר שמואל גרינברג אמר הלילה ל'בחדרי חרדים': "היתה שווה ההמתנה הממושכת על מנת ללבן היטב את כל הנושאים ולהגיע להסכם טוב כפי שהגענו היום. אנחנו מביעים אימון בראש העיר ומקווים לצאת לדרך חדשה ולשיתוף פעולה מלא בעשיה העירונית".

ראש העיר עליזה בלוך מסרה: "שמחה לבשר על כניסתה של דגל התורה לקואליציה. המגמה מלכתחילה הייתה קואליציה רחבה ככל האפשר. מבחינתי יש כאן אמירה שכולם רצויים ובית שמש תבסס עצמה כעיר בה חיים זה לצד זה חילונים דתיים וחרדים. מקווה שבע"ה נצליח שגם ש"ס ייכנסו לקואליציה."

בית שמש דגל התורה עליזה בלוך משה מונטג שמוליק גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד