י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הוא לא רון קובי"

פרסום ראשון: בקשת 'דגל' מדרעי ומהליכוד

בפתח תקווה לא אומרים נואש לניסיונות להצטרף לקואליציה המקומית • בפגישה שהתקיימה בין הנציגים מ'יהדות התורה' לח"כי 'דגל התורה', סוכם כי האחרונים יפנו לשר דרעי ולבכירי הליכוד בכדי לפתור את המשבר

פרסום ראשון: בקשת 'דגל' מדרעי ומהליכוד
פגישת הח"כים והנציגים צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: חודשיים לאחר סיום מערכת הבחירות המקומיות, פחות משלושה חודשים לבחירות הכלליות, בדגל התורה מנסים לנקות את השולחן ולסגור את הפערים בערים שבהן נציגות הסיעה נותרה מחוץ לקואליציה.

היום (ראשון) נועדו חברי הכנסת מטעם 'דגל התורה' משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, יחד עם מנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא, עם חברי סיעת 'יהדות התורה' בפתח תקווה אליהו ברוכי, ישראל פרידמן ומנחם שוורץ, על מנת לדון במצב הפוליטי בעיר.

הנציגים הציגו בפני הח"כים את המצב בעיר, וציינו כי סיעת ש"ס, אשר תמכה בראש העיר רמי גרינברג לראשות העיר, היא שותפה בכירה בקואליציה ומנגד יהדות התורה, שתמכה בראש העיר היוצא ברוורמן, נותרה מחוץ לקואליציה והאחרון אף נמנע מלגשש עמם על מו"מ בנושא.

בשבועות האחרונים עלו שוב ושוב נושאי הדת בעיר, בהם פינוי בתי כנסיות וישיבות, קיצוץ תקציבים, סגירת אגפים וביטולי הקצאות שחלקם מהווים פגיעה בציבור החרדי - האשכנזי.

חברי הכנסת של 'דגל התורה' הורו לנציגים המקומיים לפעול 'בדרכי נועם' מול ראש העיר גרינברג, כשהם נותנים להם גיבוי מלא לכל הפעולות שינקטו.

בנוסף, בדגל התורה סיכמו עם הנציגים לפעול בצורה עניינית בלבד מול ראש העיר, ובמקביל, הם ינסו לפעול במישור הארצי מול בכירי הליכוד וש"ס בכדי להכניסם לקואליציה ולפתור את המשבר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד מהנוכחים, התבטא בפגישה והגדיר את גרינברג כי "הוא לא רון קובי ועדיין לא יונה יהב".



בתוך כך, במהלך סבב הפגישות, נועדו חברי הכנסת גם עם שבתי מרקוביץ, הממונה מטעם דגל התורה על המשא ומתן בעיר אלעד, ודנו בהמשך שיתוף הפעולה מול ישראל פרוש והאפשרות להרכבת קואליציה.
רמי גרינברג דגל התורה תנועת שס פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד