י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מי שמדבר

אולמרט על נתניהו: "ראה"מ טובע ושוקע"

התקשורת ממשיכה להביא את אהוד אולמרט - ראש הממשלה לשעבר שהורשע בפלילים וריצה עונש מאסר, כפרשן בתיקי נתניהו | בראיון שני בתוך שבוע, המשיך אולמרט לתקוף ולבקר את ראש הממשלה וקרא לו בין היתר: "תתעסק בבעיות שלך ואל תרים את ידך ואל תפתח את פיך"

אולמרט על נתניהו: "ראה"מ טובע ושוקע"
אהוד אולמרט / בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש /עמית שאבי, פלאש 90

חסר בושה זו לא מילה וגם לתקשורת שמהדירה את העבריין המורשע ומביאה אותו בכלל לאולפנים לדבר בנושאים כאלה, היא לא פחות מבישה.

מדובר בראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט. לאחר שהתראיין בשבוע שעבר ברדיו 103FM בנושא חקירות נתניהו ואמר, "נתניהו סיים את שליחותו הלאומית ולא יהיה ראש הממשלה הבא", אמש (ראשון) הוא קיבל שוב במה, ב'שש עם' סיון רהב מאיר ב'ערוץ 12' וכינה את נתניהו בין הייתר כ"אובססיבי" ו"מעורר חמלה".

ראש הממשלה לשעבר, אמר בראיון: "הניסיון לייצר תמונה כאילו רודפים את ראש הממשלה הנוכחי זה הבל. במשך שלוש שנים מתקיימות חקירות. אצלי אחרי 24 שעות הסתערו אליי להביא עדויות מוקדמות ולפגוע בי בכל דרך אפשרית", הזכיר אולמרט.

העבריין המורשע אהוד אולמרט המשיך, עקץ ותקף את נתניהו באומרו, "ראש הממשלה טובע ושוקע והוא מפיץ שנאה ושטנה לכל עבר. אני קודם כל חושב שהפרקליטות מנהלת את החקירה והמשטרה ניהלה בסבלנות הכי גדולה האפשרית. היו לא מעט פעמים טענות שהחקירה מתנהלת לאט מדי אבל לטעון שמדובר ברדיפה וזה מהר מדי זה לא עומד בשום קנה מידה".

אולמרט התייחס בראיון למתקפה של נתניהו נגד משפחתו: "פעם אחת הבן שלו משמיץ את הבן שלי בדברי הבל ושקרים שלא היו ולא נבראו. אחרי זה מתקיפים את אשתי ועכשיו הם מתקיפים אותי. יש עוד כמה בני משפחה שיש לי חמישה ילדים ו-12 נכדים ואני מניח שכל אחד מהם נסרק עכשיו ומנסים להשמיץ אותו". 

"אני אומר למר נתניהו, תתעסק בבעיות שלך ואל תרים את ידך ואל תפתח את פיך על מישהו מבני משפחתי", הציע אולמרט לנתניהו בשידור, בעודו בביקור מדיני במדינה המוסלמית צ'אד.

אולמרט גם התבקש להתייחס להודעה שפורסמה במוצאי השבת בשם פרקליטיו של ראש הממשלה ואמר, "רוצים להעמיד לדין את רה"מ על סיגרים שקיבל מחבר בעוד שלא פתחו בחקירה נגד רה"מ אולמרט על קבלת אוסף עטי יוקרה בשווי של מיליון ש"ח", ראש הממשלה לשעבר גילה, "אני יודע שאת ההודעה אתמול ניסח נתניהו אישית והוא באופן שיטתי מפיץ כזבים נגדי ונגד בני משפחתי וכל פעם ממציא משהו חדש ואלו דברים בלתי נסבלים שרק מעידים על עומק המצוקה בה הוא נמצא".

 

 

אהוד אולמרט תיקי חקירה בנימין נתניהו חקירות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד