ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התנהלות קפדנית

רוצים לעבוד אצל בני גנץ? יש תנאים

כמו בצבא, בני גנץ עובד בצורה מסודרת לפי כללי הספר שהכתיב לעצמו. כך למשל הוא בולם הדלפות לתקשורת ממה שמטהו מתכנן ועל כן החתים את כלל העובדים והמתנדבים על מסמך סודיות | על פי הדיווח של מיכאל שמש, גנץ יציג את מצע מפלגתו בשבוע הבא

רוצים לעבוד אצל בני גנץ? יש תנאים
הקמפיין של בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ממשיך לשמור על שתיקה ולא יוצא לציבור ומציג את מצע מפלגתו, אך בינתיים הוא מחתים את כל המועסקים במטה הבחירות שלו, הן את אלה שבשכר והן את אלה המתנדבים, על מסמך סודיות - במטרה למנוע כל הדלפה של תוכניות הקמפיין, כך דיווח אמש (שלישי) הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11'.

בנוסף מדווח שמש, כי במקביל משלימים במפלגת 'חוסן לישראל' את ההכנות להשקת הקמפיין הצפויה בשבוע הבא.

נזכיר, בני גנץ עדיין מצטייר כבעל האיום הגדול ביותר על נתניהו, על פני המועמדים האחרים לראשות הממשלה - אבי גבאי ויאיר לפיד, וזאת למרות שגנץ מקבל בסקרים פחות ממחצית המנדטים שמקבל 'הליכוד'.

גנץ החל להראות ניצנים של קיום בשבוע שעבר, כאשר יצא אל מחאת הדרוזים נגד חוק הלאום מחוץ לביתו והבטיח לחוקק חוק שיתקן את חוק הלאום, דבר שגרר מתקפה חריפה נגדו מכל סיעות הימין ובראשן 'הליכוד' ו'הימין החדש'.

בנוסף, גנץ כבר נראה בקמפיין חוצות תחת הסיסמא "ישראל לפני הכל".

ההערכות במערכת הפוליטית כי אורלי לוי אבקסיס תצטרף עם מפלגתה 'גשר' לגנץ ובהמשך גנץ יחבור ביישורת האחרונה ליאיר לפיד, כאשר מי מהם יצטרך לגנוז את חלום ראשות הממשלה ואולי להפוך להפתעת הבחירות.

בני גנץ קמפיין הבחירות מסמך מטה בחירות חוסן לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד