ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"יש לי בקשה אליך"

בלעדי: המכתב ששלחה הנערה החרדית לנתניהו

נערה חרדית מסמינר בירושלים העונה לשם "יהודית", שקדושת השבת בוערת בקרבה, שיגרה מכתב מיוחד לראש הממשלה בו היא מבקשת ממנו שלא לאפשר את ביצוע העבודות לבניית 'גשר יהודית' ביום קודשנו | "מאד לא נעים ששמי יתנוסס על גשר שיבנה ח"ו בשבת" | בלעדי

בלעדי: המכתב ששלחה הנערה החרדית לנתניהו
נתניהו במליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בצילו של המשבר הפוליטי סביב הקמת 'גשר יהודית' בשבת, הנערה החרדית משגרת מכתב מרגש לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לשמור על קדושת השבת, מכתב זה הגיע לידי 'בחדרי חרדים' ומתפרסם כאן לראשונה.

"יש לי בקשה אליך", כותבת יהודית פרדס, בת סמינר חרדי מירושלים לנתניהו, "אתה ראש ממשלת ישראל, המייצגת את העם בכללותו בארץ ובגולה. לאחרונה התפרסם שרצו לבנות גשר בתל אביב הנקרא 'גשר יהודית' בימי השבוע, ואף ביום השבת".

פרדס כותבת כי, "יום השבת הוא יום מנוחה שקבע לנו השם בתורתו. וחבל שבמדינתנו ה'יהודית' יבנו גשרים, כבישים או כל דבר ציבורי בשבת".

"אני באופן אישי הרגשתי מאד לא נעים ששמי יתנוסס על גשר שיבנה ח"ו בשבת, וחשבתי, כי לעולם לא אדרוך, או אסע בגשר שכזה – 'וכדאי בזיון וקצף'.", הוסיפה הנערה במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

את מכתבה מסיימת הנערה החרדית וכותבת, "אשמח אם תעמדו כצור איתן, אתה, כבוד ראש הממשלה, ממשלתך, וכל גופי השלטון, לשמור את השבת הקדושה".

כזכור, סאגת בניית גשר יהודית החל לפני כשלושה חודשים והוקפא בלחץ החרדים ובפעילותו של השר ישראל כץ, אלא שאתמול הודיע ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, כי הגשר ייבנה החל מהשבת הקרובה במשך שישה שבועות.

במפלגות החרדיות יצאו ביומני הבוקר במתקפה חריפה נגד חילול השבת שיתבצע בליבה של מדינת ישראל, כאשר יו"ר הוועדה למען השבת הרב יצחק גולדקנופף, הודיע כי באם לא ישנו את עמדתם - הרי שתושבי תל אביב שקדושת השבת בוערת בקרבם יצאו למחאה ברחובות העיר.

נערה חרדית גשר יהודית עבודות בשבת מכתב בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד