י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במהלך דיון באו"ם

השגריר מאיים: נפציץ את נתב"ג אם התקיפות יימשכו

במהלך דיון במועצת הביטחון של האו"ם שעסק בנושא יחסי ישראל - סוריה, נאם השגריר הסורי שאיים כי ארצו תשגר טילים לעבר נתב"ג אם התקיפות יימשכו

השגריר מאיים: נפציץ את נתב"ג אם התקיפות יימשכו
מטוס ממריא מנתב"ג. אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

שגריר סוריה באו"ם, בשאר ג'עפרי, איים הלילה (רביעי), כי סוריה תשגר טילים לעבר נתב"ג, אם ישראל לא תפסיק את התקיפות שלה במדינה.

השגריר איים להפציץ את נמל התעופה בן גוריון בתגובה לתקיפת בסיסים סוריים ואיראניים על ידי חיל האוויר הישראלי, את הדברים הוא אמר אתמול במהלך דיון במועצת הביטחון של האו"ם בסוגיה ישראל - סוריה.

השגריר תקף את ישראל ואמר, "הגיע הזמן שמועצת הביטחון של האו"ם תנקוט צעדים על מנת לסיים את התוקפנות הישראלית על סוריה שלא פוסקת".

השגריר ג'עפרי אמר לנשיא מועצת הביטחון של האו"ם, "אם זה לא ייפסק אנחנו נשתמש בזכותנו הלגיטימית להגנה עצמית, ואנחנו ננקוט בצעד דומה ונפציץ את נתב"ג כדי לקבל את ההתייחסות של המועצה".

נציין כי זו לא הפעם הראשונה שסוריה מאיימת להפציץ את נתב"ג, לפני שנה בדיוק איים נשיא סוריה בשאר אל-אסד, כי ישגר טילי סקאד על מדינת ישראל אם חיל האוויר הישראלי יבצע תקיפות אוויריות נוספות בדמשק.

בחודשים האחרונים דיווחה התקשורת בסוריה, על מספר תקיפות של חיל האוויר הישראלי בסוריה, כמה מהתקיפות דווחו על ידי התקשורת העולמית, לא כל התקיפות שיוחסו לישראל ושדווחו בעולם דווחו בסוריה, מאחר ואסד יהיה בבעיה מול העם הסורי שידרוש תגובה נגד ישראל.

פָּן נוסף מעניין, ישראל לא רק שאינה שומרת על עימום מבחינת הדיווחים בעולם כי תקפה בסוריה, אלא אף מודיעה זאת בצורה רשמית, כולל ראש הממשלה ושר הביטחון שמתגאה בכך בנאומיו בארץ ובעולם ויש מי שכבר קישרו זאת למערכת הבחירות.

נתב"ג שדה תעופה הפצצה שיגור טילים תקיפה בסוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד